Bestefar!


Det första Elian gjorde imorse var att kolla om Bestefar fanns kvar. Men det gjorde han ju inte.
Då ratade han vällingen och valde att leka med sina nya bilar istället.




Efter en stund fick jag dock honom att mysa en stund i soffan så att han fick i sig något.
Det ska bli SÅ mys med helgfrukost imorgon alla tre ( fyra).

Jobbet går superbra idag så jag är väldigt happy och vi har precis haft en runda Fantasi ( spel) och jag har ätit chokladballerinas. Mina jeans var dock väldigt små imorse så jag längtar efter mina 4momjeans som jag beställt nu.. Tycker om att ha stuprörsjeans i stövlarna.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! Undrar vad det är för läppglans eller läppstift du ofta har?? Är jättesnyggt, går åt det rosa hållet!

2008-10-03 @ 12:55:18
Postat av: Linda

Har sett ett par mammajeans på HM här i Sundsvall som var smalare nertill, typ stuprör...

2008-10-03 @ 14:54:31
URL: http://alsklingenmin.blogg.se/
Postat av: Julia

Gud, vilken fin liten pojke =)

2008-10-03 @ 19:45:38
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0