Men ikväll så:

Jag hade glömt att IKVÄLL är det ju Bonde söker Fru! Så kul. Då blir det chokladglass, tända ljus ( som alltid) och en mysig soffstund. Små saker blir stora om man lär sig att uppskatta dem. Så nu tänker jag uppskatta allt som varit bra idag:

*Inget migrän trots en "dålig" natt
*Jobbet gick bra trots att jag fick ägna mycket tid till försäkringar, rörläggare och sen lönstrul
*Elian ville följa med mig hem direkt efter jobbetdagis menar jag :)
*Kransen till dörren var på halva priset och jag har suktat efter den fast i blått sen i augusti. Idag såg jag den rosa och till bara 100 kr! ( jag vet svorsk mening men jag tänker på norska)
*Elians fina paket inför vintern
*God och enkel middag
*Det luktar rent hemma av kläder som hänger på tork
*Jag fick en mysig morgonpuss av E då vi skiljdes åt trots att vi båda var försenade



Kommentarer
Postat av: älinpälin.

GUD VA ALLA LADDAR UPP MED GODSAKER VARJE KVÄLL TILL TEVEN! X)

Postat av: Emma

Neej, de har jag helt missat att de drar igång.. Jag som hade planerat en helkväll på kanal5!

2008-10-08 @ 19:52:35
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Louise

är det bara jag som tycker att det ska bli SJUKT kul att följa en homosexuell man i programmet Bonde söker fru? :)

2008-10-08 @ 20:04:53
URL: http://louii.blogg.se/
Postat av: Fia

Tänkte bara säga att din blogg är helt underbar! Är så avundsjuk på dig och din familj =) Ha det underbart!

2008-10-08 @ 20:16:11
Postat av: Cecilia

Du är en helt underbar människa och inspirerar mig till tusen. Du verkar vara så lycklig, vilket jag också försöker sträva mot. Dock är det svårt i vissa lägen och det verkar som om att det inte finns många sådana lägen för dig, du verkar alltid glad.



Hoppas att allt är bra och att bebis mår bra, ska fortsätta följa din blogg som vanligt, typ tio gånger om dagen ;P



Tack för att du ger mig inspirationen att hitta lyckan själv!

2008-10-08 @ 20:29:30
URL: http://gabriellaj.blogg.se/
Postat av: Linda

Tittar också på det :D

2008-10-08 @ 20:44:53
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Nickan

Såå härligt att se att du tar tag i din dag även fast den har varit lite si sådär! Underbart att du radar upp de positiva, de är därför jag är helt besatt och bara ÄLSKAR din blogg! Kram och ha en mysig kväll

2008-10-08 @ 21:00:06
Postat av: Maria

Vad härligt att allt verkade lösa sig till slut :) Det gör det alltid, på något sätt! Låter som en mysig kväll. Vi brukar också tända ljus varje kväll, det är ju såå mysigt, speciellt nu när mörkret faller på tidigt på kvällarna! Nu är det tom mörkt när vi äter middag :) Sov gott, hoppas du får sova bättre inatt!

2008-10-08 @ 21:18:13
URL: http://www.modeblogg.adnic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0