Sweet dreams!

Min plan var att maila bilder till gästerna ikväll. Men det tar så lång tid så nu ger jag upp. Bror fick bilder iallafall! Det som var lite kul med min bror är att många vänner  ( speciellt mina nya vänner i Norge) inte mött honom och då vi kom in i kyrkan började många undra vem som förde mig till altaret. Det var kanske inte det jag prioriterat att informera mina vänner om kring bröllopstider att det var han som skulle ta mig till altaret. Att min Pappa inte närvarade visste inte heller alla om sen tidigare så många satt och undrade och undrade...

Lite kul för jag tog det som en självklarhet att min "Mafioso" storebror skulle lämna min till min blivande Man.  Det kändes toppen att ha Syster som tärna och Bror som förde mig till altaret, vi tre har samma Mamma och sitter tight ihop. Tänk om man går steget längre och säger att vi faktiskt legat i samma livmoder...Är inte livet HELT galet ibland? Galet men fantastiskt.  Nu ska jag sussa, känner att jag knappt ser vad som står på skärmen. Förkyld + trött = sängdags!


Min svägerska och bror.

Tack för idag!

SOV SÖTT!

Kommentarer
Postat av: AnnaStina

Vännen! Nu har jag ÄNTLIGEN en fungerade mobiltfn igen så please : smsa mig så att jag får ditt nummer för en mindre kul sak är att jag förlorat ALLA (exakt, ALLA...) lagrade tfn nummer så nu får jag börja om från början.. Lite små jobbigt ;) Sov så jätte gott och sweet dreams ! Puss ! :)

2008-10-20 @ 22:42:21
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Yingying

Så underbart med bröllop! Hoppas ni fick en fantastisk dag.

2008-10-20 @ 23:41:15
URL: http://katsumi.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att vara så nära sina syskon!

2008-10-20 @ 23:57:23
URL: http://misslindholm.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Hejsan

Brukar läsa här inne. Du har en superhärlig blogg tycker jag. Men du.. när har du bf. Du har säkert skrivit det men jag hittar det inte!



//Bonnie

2008-10-21 @ 00:10:16
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Miss

Han var mkt stilig och ser trygg o rar ut. Vad stolt han ska vara över dig då!

Sov gott! :)

2008-10-21 @ 00:29:25
Postat av: Minna

Varför närvarade inte din pappa?

2008-10-21 @ 09:20:53
Postat av: F

hej! vilken snygging till bror då! undrar bara lite om du är helsyskon med något av dina syskon eller om båda är halvsyskon? vill även(IGEN)säga att din blogg är helt fantastisk, älskar att komma in här och "fylla på" lite positiv energi:) massa kramar

2008-10-21 @ 15:49:13
Postat av: Josefine

Min syster och bror har samma pappa men inte jag =)

Men jag säger aldrig halvsyskon, i hjärtat är vi helsyskon :)

kram!

2008-10-21 @ 20:01:05
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Bonnie: den 6 februari!

2008-10-21 @ 20:04:37
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: maja

Det är det som räknas dvs det hjärtat känner =) , jag gifte mig också innan iår jag hade bara min pappa med då min mamma lämnade oss när vi vart små och mina tvillingbröder som jag alltid sett efter kom inte heller ( lång och ledsam historia ) men jag var så lycklig över att bli fru till en underbart snäll man och att våra fina 3 friska underbara barn var där och delade detta med oss så jag saknade inte dem just där just då





superkram & tack än en gång för en fantastisk fin blogg



2008-10-21 @ 22:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0