TACK ni underbara!

ÅÅÅÅ så GLAD jag blir för alla lyckönskningar - TUSEN MILJONER TACK!!!

Nu kom jag precis innanför dörren efter en biokväll med tjejerna. Filmen var helt crazy och väldigt dålig enligt mig. Den är norsk så ni svenskar behöver inte oroa er för att ni missar något därhemma haha. E och Elian har haft det jättemysigt och E tycker att han växt massor i helgen, han pratar HELA tiden och vill visa E ALLT! Jag är så lycklig över att jag har mina fina E och snart jämnar vi ut oss härhemma och är två killar och två tjejer, det känns så speciellt. Att bli fyra, en egen liten helhet.

Mitt i stöket, på väg till bion.



Jag har varit skeptisk till denna sen jag började se all reklam på bussarna men mina söta teamtjejer ville se den ;-)

Kommentarer
Postat av: www.jagarintesomdu.blogg.se

Så gulligt med bebiiiis :)



www.jagarintesomdu.blogg.se

2008-10-28 @ 20:20:29
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Grattis, vad roligt att ni väntar en liten tjej! Kan tänka mig att det är något speciellt att få en flicka och extra roligt att ha både en pojke och en flicka. Ser fram emot att få se lite bilder på dina inköp till lillan nu när det är officiellet =).



Jadu utefter bilden du visar så verkar faktiskt filmen lite knepig...! :-)

2008-10-28 @ 20:28:03
Postat av: F

jättesnygg outfit! får man lov att undra lite över namn på lillan??

2008-10-28 @ 20:29:51
Postat av: LinnM

Stort grattis till lilla tjejen i magen. Lyckan måste vara total, även om du självklart blir jätteglad om det skulle ligga en pojke i din mage, så måste det vara underbart att både ha en pojke och en flicka. Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll. kram

2008-10-28 @ 20:40:46
Postat av: Fru Evelina

haha jaa du, den filmen ser ju lite speciell ut. Tråkigt att den inte var bra, men sällskapet är ju desto viktigare!!



kram!

Postat av: Linda

Jag såg också Fatso igår. Tragisk! Ingen speciell handling och allt før øverreklamerad ær min dom om den filmen. Men jag hoppas att du hade mysigt med vænnerna iallafall :o) Ønskar dig en fin dag i snøn!

2008-10-29 @ 08:13:11
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha fy vilken reklam!!! förstår att du va skeptisk!

2008-10-29 @ 11:05:26
Postat av: Marie

Grymt snygg outfit. Jag gillar väskan. Var det den du köpte på Åhlens ? vad kostade den ? Skitsnygg ;-)

Mysigt med bebis. Önskar dig en härlig dag!

2008-10-29 @ 16:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0