Akupunktur!

Jag kom nyss inrusande till akupunktören och trodde jag var sen eftersom jag skrivit att jag skulle vara här 14.10 men jag hade visst tid kl 14.30. Jaja, skönt att hinna andas ibland. Jag går till Klinikk For Alle och är supernöjd. Jag har fått goda resultat då jag gått ca 2 ggr / veckan men det kostar ju en del... Nu är jag spänd igen och det är nog all bröllopsstress men utan akupunkturen innan så hade jag nog haft ont på dagen D.

Då jag gått en stund till ska jag starta fysio igen och stretcha och få ut alla muskelspänningar! Jag tycker verkligen synd om alla som har problem eller ont, det förstör så mycket av ens liv och man önskar inget hellre än att må bra. Vissa dagar hjälper en positiv inställning, en gullig kollega/man/vän som muntrar upp, en kopp kaffe, lite shopping osv medans man vissa dagar knappt orkar le eller höra oljud ( jag blir extremt ljud- och ljuskänslig då jag har ont.

Happy Fredag
, så skönt att vi äntligen har helg! Jag och E tänkte laga god mat tillsammans ikväll eller så tar vi en bio om vi kan få akut barnvakt, jag vill se Arn2.


Kommentarer
Postat av: Anna

I Sverige finns det akupunktörer som är subventionerade av landstinget, går under högkostnadskyddet. Toppen! 80 kr/gång. Jättebra mot min migrän.

2008-09-05 @ 14:24:34
Postat av: tess

Ja ska iväg på måndag å få akupunktur men ja tar de via företagshälsovården på mitt jobb... för de blir dyrt annars. Har gått å betalt för massage för mina stela axlar å nacke men som sagt de drar iväg å kostar så ja kom på va dum ja e som inte uttnytjar de vi har rätt till på jobbet.... Hoppas du får en bra helg//Tess

2008-09-05 @ 14:27:50
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj hittade precis till din mysiga blogg. Ni var så fina när ni gifte er verligen :-) Vi gifte oss också i somras 2 aug, om du är lika nyfiken som mig kan du se våra underbara bilder på www.brigittegrenfeldt.blogspot.com och vi är dom med rosa tema Anna och Urban och våra tre sötnosar 3*A (du måste scrolla dig ner i bloggen) Måste även säga att du blev skitsnygg i lugg (även om du var det innan också :-)) har också varit sugen ett bra tag nu men ville vänta till efter bröllopet men nu blev jag verkligen ännu mer sugen igen så jag kanske gör slag i saken inom en snart framtid. Ha en FAB fredag, jag kikar in snart igen, kramar anna

2008-09-05 @ 14:36:22
Postat av: Sara - Dagens Positiva

Hoppas att ni får en härlig fredagskväll!

2008-09-05 @ 14:42:49
URL: http://dagenspositivaste.blogspot.com
Postat av: Maya

Jaa, se den! Såg den i veckan och blev inte besviken. (:

2008-09-05 @ 14:48:13
URL: http://heltlovely.blogg.se/
Postat av: Eva

Hej

hade ni bott i stockholm hade jag hoppat in som barnnvak jobbar som det ibland,, jätte kul med dem små liven,



h e trevlig kväll..

mste berätta att du gör min dag när jag om dagarna starar datorn vid 10 och läser din blogg finns så många nnya inlägg, och det e roligt en dag vill jag ha det livet du har,, du är min nyaförebild kram

2008-09-05 @ 14:49:34
Postat av: Sandra

Usch.. lider också av migrän men har haft tur och slipper spänningar i nacke och rygg (oftast i alla fall!)Hoppas verkligen det lättar och att du får njuta av helgen!



Kramar!

2008-09-05 @ 15:31:03
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Vad skönt för dig att du hittat en metod som lindrar din värk! Om du tycker akupunktur funkar för dig kanske det är något du vill prova under förlossningen? Eller du kanske provade det när du fick Elian? Jag är supernöjd med den akupunktur jag fick under mina förlossningar (tre). Det hjälpte mig verkligen att slappna av och jag kunde ta värkarna bättre. Har bara behövt lustgas som komplement vilket har känts bra för mig.

Kram

2008-09-05 @ 15:52:21
Postat av: Lollo

hoppas du får en bra fredagskväll! =)

2008-09-05 @ 16:01:02
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: Majja

Verkar härligt med akupunktur :)

2008-09-05 @ 19:38:32
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/
Postat av: Christina

Trevlig helg!

2008-09-05 @ 19:42:10
URL: http://christinawidmark.blogg.se/
Postat av: Starmama

Vad kostade den ROSA jackan på Zara ?????? Hur fin som helst!

2008-09-05 @ 20:15:03
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Cissi

ÅH vad glad jag är att höra att akupunkturen hjälper! Hoppas bara att du blir helt frisk snart.

Den bästa lördagen till dig!

Kram

2008-09-06 @ 08:32:11
Postat av: Josefine

TACK för alla fina ord, önskar er den bästa helgen!!!!



Zarakappan kostar ca 700 om jag ej minns fel!



KRAM!

2008-09-06 @ 09:15:46
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0