Early night!

Jag somnade med Elian ikväll, så mysigt det var! Men nu har jag kikat på The Hills, ätit glass ( det hjälper mot halsbrännan precis som min chef tipsade om - oops!) och jag ska krypa ned och läsa bok. Behöver samla sömn så att jag gör en bra vecka på jobbet. På måndag lunchtid är det UL med E. LÄNGTAR!

Imorgon ska det regna men jag HOPPAS jag och Elian kan promma till sjön så att vi kan mata lite fåglar. Frisk luft är så härligt på helgen och denna helgen är Elian inte en caféson upptäckte jag idag så inget sånt imorgon hihi. Jag ska visa er nya koftor som jag köpte idag, ullkläderna som Elian ska ha i vinter och min nya jacka ifrån Zara. Men nu - sängdags!

Sov Gott och Dröm Sött!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej gumman! När jag var gravid fick jag tipset om att äta mandlar vid halsbränna och det fungerade för mig! Nyttigare än glass också men kanske inte godare haha ;-)

2008-09-06 @ 22:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0