Elian sover....

Nu ligger finaste skatten bredvid mig och sover skönt. Idag är himlen klarblå och E har fixat ute i vår lilla trädgård och Elian har lekt. Vi ska ut sen då Elian fått lunch. Jag tänkte göra pannkakor men kom på att vi igår lämnade iväg vår stekpanna som vari så bra men helt plötsligt börjat bränna allt.. Så Jernia får allt ge oss en ny för det skulle vara tio års garanti på den och jag köpte den då jag väntade Elian för att jag ville kunna laga god mat hemma. Vår IKEA brände då allt..haha vilka problem.

E vill köra på ett lekeland och jag ut och gå så vi får se vad som sker. Det är så skönt med söndagar, att bara vara. Fast jag fixar och donar ändå, kan inte bara sitta stilla. Nu sträcker sig sötisen här och la upp en fot på mitt tangentbord i sömnen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tips, använd inte olivolja i stekpannan utan vanligt smör, margarin eler matolja. olivoljan klarar inte så höga temperaturer och förstör istället pannan!

2008-09-28 @ 13:45:25
Postat av: Josefine

Tack! Använder oftast matolja eller rapsolja!

Kram

2008-09-28 @ 13:48:12
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0