Frisk luft!

VI har haft en superskön liten tur med Tore och Julie imorse. Fikade ostmackor, varm choklad och bullar vid sjön. Elian hoppade gärna i vattnet ( med ulldress, gummistövlar och regnbyxor) och somnade sen skönt i vagnen på väg hem. Han sover fortfarande. Mitt ben låste sig men jag har legat ned en timme nu och jag tror det släppt. Kroppen är annorlunda då man är gravid kan jag lova!

Annars har jag klickat hem babykläder ifrån Lindex, det finns massa fint. Nu tror jag vi har det vi behöver i stl 56-62. Allt jag ska köpa framöver ska vara i ULL.


Något fint till Mamma också fick följa med i shoppingbagen...
I LOVE grått!


Kommentarer
Postat av: jenny

den där koftan köpte jag häromdagen, den är supermysig och sticks inte ett dugg! den blir nog en favorit :)

2008-09-14 @ 14:33:41
Postat av: Johanna

Hej du Ullflicka... ;-) Tycker du inte det är tidigt att handla till bebis nu? (nä, det gör du ju inte...) Vilken vecka är du i nu, 20-21 nåt eller?

2008-09-14 @ 15:36:04
Postat av: ellabella

Hei, har et spørsmål. Har Lindex nettbutikk som sender til Norge? Jeg vet sverige har.. Sender de til Norge kanskje, eller får du det sendt til adresse i Sverige?

2008-09-14 @ 18:55:06
Postat av: Anna (england)

Så, ni vet vad det blir nu då? 100% säkert?

2008-09-14 @ 19:42:29
Postat av: Josefine

jenny: så BRA!

Johanna: nej jag tycker det är så kul och att ha det klart känns bra, sen är det jul och jag blir tjock och det blir kallt... ja du vet =)



Jag skickar det till min Mamma då jag hoppas kunna besöka henne SNART!

Kram



2008-09-14 @ 19:55:40
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: rebecca

Jag köpte den nyss, dock får man ha en 'roller' med sig hela tiden då den fäller.

2008-09-14 @ 22:06:22
Postat av: Anonym

2008-11-16 @ 12:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0