Hej Bestefar!


Elian fick härligt besök i eftermiddag efter vi käkat.

Han sprang omkring och ropade Bestefar, log och stylade för fullt. Man märker hur happy han blir och jag tror verkligen han känner hur glada alla i familjen är i honom för det var en del kramar som delades ut. Jag är LYCKLIG över de människor som väljer att ta det i hans liv, människor att umgås och se upp till men framförallt känna sig trygg med är det viktigaste för att växa upp stark tror jag. Vänner som bryr sig betyder lika mycket som släkt. Man märker ju med åren att blod är tjockare än vatten stämmer med vissa i ens familj, men inte med andra ;-)

Nu kör jag en ny metod, att lägga Elian utan att ligga bredvid. Det är supermys då han säger "Mamma sova där" och pekar på sin lilla kudde men det tar oftast lång tid och jag tror mest att vi stör honom. Sen är E över 1,90 lång och jag sväller ju mer och mer så OM det går att han somnar så här vore det toppen. Så nu bloggar jag inne på kontoret vilket jag sällan gör men det var riktigt mysigt att sitta vid ett skrivbord och Elians sovrum är dörr i dörr så varje gång han hoppar ur sängen så går jag bara in och lägger ned honom. Nu hör jag små fötter här...gotta go!

Önskar er den FINASTE kvällen - jag ber om ursäkt igen att jag ligger efter med mail, ska försöka ta tag i det i dagarna. Jag läser ALLA mail och blir lika GLAD varje gång ni tagit er tid att skriva.

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kolla in Haglöfs tight xs om du vill ha en ryggsäck som du kan knäppa över bröstet:)

2008-09-10 @ 19:24:21
Postat av: emma

Hej, har inte varit inne här på superlänge nu och ser att ni äntligen gått och gift er :) Hur va allt?

Och sen har jag ju inte hängt med på att du väntar en till liten söt :D Helt underbart :)

Grattis!! Hur långt gången är du?

2008-09-10 @ 19:32:14
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Tove

Skulle vara jättekul att höra hur du hamnade i Oslo! Hur det kändes i början med saknad till familj och vänner och hur det känns nu? Har nyligen flyttat hemifrån till ny stad så jag sitter och försöker övertyga mig om att det inte är någon fara.. Beundrar dig jättemycket som kan vara så positiv jämt!:) Lycka till med familjen och nya lilla barnet!

2008-09-10 @ 20:03:08
Postat av: it´s me

Hejhej,sötaste josefine.

Jag bara la märke till att du hade nog skrivit fel eller är Elian 1,90 lång.Det är ju inte ens jag!

Ha det gött

Kram

2008-09-10 @ 20:06:11
Postat av: it´s me

Hejhej,sötaste josefine.

Jag bara la märke till att du hade nog skrivit fel eller är Elian 1,90 lång.Det är ju inte ens jag!

Ha det gött

Kram

2008-09-10 @ 20:06:41
Postat av: Petra

Hon menar väl att Eivind är 1,90 lång? Hehe skulle nog vara lite jobbigt att vara 2 år och redan 1,90.

2008-09-10 @ 20:11:39
Postat av: Josefine

Maria, är det den som är 15 L? Tack!



Ja jag menar att Eivind är 1,90 :)



emma: tack, allt var helt fantastiskt! jag är strax halvvägs i grav du kan se det till höger där det står hur många veckor osv! kram



Tove: här kan du se lite om det http://www.alltforforaldrar.se/member/profile/view/637264

Det bästa är att försöka möta nya vänner, inte sitta ensam. Kram!

2008-09-11 @ 07:58:37
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

undrar lite över Elians sovvanor? Har ni problem med att lägga honom? Är det en match varje kväll?

Ni behöver kanske ngn mer drastiskt, en plan som ni går efter. Om du har sett Nanny t.ex. För inte ska ni behöva ha det som ni har det nu? bara massa spring i några timmar, och att ha vaknar ofta och kommer in till er? Visst det kommer säkert gå över när han blir 9-10 år, men jobbigt tills dess.

2008-09-11 @ 14:47:08
Postat av: Minna

undrar lite över Elians sovvanor? Har ni problem med att lägga honom? Är det en match varje kväll?

Ni behöver kanske ngn mer drastiskt, en plan som ni går efter. Om du har sett Nanny t.ex. För inte ska ni behöva ha det som ni har det nu? bara massa spring i några timmar, och att ha vaknar ofta och kommer in till er? Visst det kommer säkert gå över när han blir 9-10 år, men jobbigt tills dess.

2008-09-11 @ 14:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0