Mysig lunch!

Nu kom jag och skatten innanför dörren! Jag har fått så mycket energi av lunchen idag. Att sitta ned, äta gott, ha TID och inga barn som kryper ur famnen och vill ut och leka då man precis satt sig ned är LYX. Detta måste vi göra om AnnaStina, girlie luncher då kidsen är på dagis. Eftersom man KAN göra så i Norge så får vi passa på. Nejdå men lunch måste man ju ha och mår man bättre på köpet så ser jag det som en investering i hälsan. Det är viktigt att investera i sig själv utan barn ibland.

Ändå längtade vi båda till dagishämtning och det är ju barnen som ÄR livet. Jag blir lika förvånad varje gång då Elian ska hämtas, hur jag kan längta så mycket.


AnnaStina i farten.
Jag tycker bilden blev jättefin och hon är alltid lika FAB.

Inte lika pigg MAMA men glad!

Jag hoppas pussbilden imorse inte uppfattades fel, jag har massa gamla partybilder och att slänga in dem då och då är för mig bara kul. Nuförtiden hinner jag ( eller orkar inte då jag är gravid) vara med på alla fester längre och då är det KUL att ha minnen. Jag hoppas jag får leva länge så jag kan sitta med alla minnen på gamlehemmet och tänka att jag verkligen levt livet.






Kommentarer
Postat av: Starmama

Hoppas Ni hade det riktigt trevligt! Kolla in Zara jackan jag shoppade idag ;-)))

2008-09-10 @ 16:00:05
URL: http://starmamas.blogg.se/
Postat av: Sophia

Det är din blog Josefine och bilderna är ju en del av ditt liv. Det är bara mysigt att du delar med dig så pass mkt som du gör!



Har du bestämt om du ska berätta vad det blir för nåt än?



Kramar!

2008-09-10 @ 16:02:23
Postat av: Pethra

Du ska visa de bilder du känner att du vill visa. Hur andra sedan uppfattar dem är väl upp till var och en tycker jag. Det var en rolig bild och så länge du känner dig bekväm i det du gör så ska du fortsätta! Det är ju bilderna som är en stor del av din blogg och som gör din blogg så oerhört populär.

2008-09-10 @ 16:12:00
Postat av: Sanna

Pigg eller inte, DU är också alltid FAB:)

2008-09-10 @ 16:18:24
URL: http://www.litenkvinna.blogspot.com
Postat av: Rebecca

vad vacker du är :)

2008-09-10 @ 16:39:45
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Linda

En liten undran bara, varför MAMA och inte mamma? :)

2008-09-10 @ 16:56:15
Postat av: Annika

Hej Josefine! Jag läser din blogg varje dag men detta är första gången som jag skriver ett inlägg! Blir bara så trött på att folk ska anmärka på vad andra gör. Bilden på dig och din väninna är ju jättefin, det är väl nästan ingen tjej som inte har pussat sina vänner, kille eller tjej! Att det skulle vara fjortisaktigt håller jag definitivt inte med om, det är väl snarare så att det är trångsynt att inte våga "släppa loss" och visa sina känslor! Ta nu hand om dig och din fina familj och må så gott!

/38-årig tvåbarnsmamma i Västerås!

2008-09-10 @ 17:02:46
Postat av: Sebastian Berg

Grymt vacker faktiskt.

2008-09-10 @ 17:10:28
URL: http://sebastianberg.wordpress.com
Postat av: Victoria

Ååh, det ser ut som att ni har lite sommar kvar hos er - här är det rena rama höstrusket...

2008-09-10 @ 17:45:46
URL: http://dumle.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tycker inte att du ser trött ut, du är lika snygg som vanligt! Graviditeten klär dig tjejen. Så fin så. Kram Jennie

2008-09-10 @ 18:18:00
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: m

Du är jättesöt i lugg!! Ligger den alltid så perfekt?

2008-09-10 @ 18:18:27
URL: http://malinsmix.blogg.se/
Postat av: Lina

Måste bara säga att du är verkligen vacker, och så har du himla snygg frisyr! Hoppas man kan se lika fräsch ut som du när man blir med barn nån gång :) kram!

2008-09-10 @ 19:44:19
Postat av: Josefine

Tusen miljoner tack för era fina ord!!!

Jag tycker MAMA låter lite kul så därför skriver jag det ibland men menar självklart Mamma.

Vi får se om / när vi berättar härinne vad som gömmer sig i magen. Det hade ju varit kul!? :)

Min lugg ligger så här om jag har tur, annars blöter jag den.



TACK för allt fint som sagt, ni är de BÄSTA!

KRAM

2008-09-11 @ 08:05:28
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sophia

Ja, det skulle va jätte kul att veta ;)



Kram!

2008-09-11 @ 08:17:24
Postat av: Anonym

Men väldigt snygg!!!

2008-09-11 @ 08:40:22
Postat av: jenny

hallå det där är väll hon som har gizmolinas?? hon har väll en man?

2008-09-11 @ 16:10:35
Postat av: jenny

såg nu på hennes blogg att det var det, men hon har ju en kille varför har du skrivit att den man som en dag får henne blir lycklig

2008-09-11 @ 16:13:39
Postat av: Anonym

såg nu på hennes blogg att det var det, men hon har ju en kille varför har du skrivit att den man som en dag får henne blir lycklig

2008-09-11 @ 16:13:59
Postat av: Josefine

Det var Anne! Inte AnnaStina :)

2008-09-11 @ 16:23:49
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Nina

Alltså du är så jävla SNYGG!

2008-09-11 @ 20:16:58
Postat av: Cissi

mmm..vad gott det såg ut!

2008-09-11 @ 23:13:59
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0