Öppna din dörr!

Om en timme måste jag vara klar, för då går bussen. Har precis ätit god lunch, färsk tagliatelle med köttfärssås ( micrade rester) Jag LÄNGTAR efter att hämta skrutten. Han kom in till oss inatt någongång och sov sen väldigt oroligt så han är nog trött på dagis idag. Förut då jag precis lagt ut tävlingen på bloggen så knackade det på dörren. Jag tänkte nej jag öppnar INTE. Stor vit morgonrock ( fick på hotellet på bröllopet), knut på huvudet, glasögon, inte borstat tänderna... Men så tänkte jag att det KAN ju vara något viktigt. Mannen som levererade min stol var så trevlig och ville prata om mitt efternamn mm. PUH! Nu ska jag ta en dusch så jag kan öppna dörren lite mer anständigt om E skickar rosor eller så?! ;-)

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha! Så kan det gå när man tar sej en slapp morgon! Men det är ju så skönt att göra det när man har möjlighet! :)

Hoppas dagen är/blir skön!

2008-09-11 @ 12:20:59
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Mie

Tipper at han trodde du var i familie med Kjetil Andre Aamodt..? The greatest slalom skier of all time!!

2008-09-11 @ 12:26:52
Postat av: Linda

Jag är ofta inne o kikar på din underbara sida! Ett stort grattis till bröllopet! Tycker att tärnornas halsband var fina o såg att du för någon dag sedan hade skrivit något om rabbatt men jag hittar inte det nu. hur var det man gjorde för att få rabatten och hur mycket rabatt var det?



Mvh en som blir inspirerad av din blogg1

2008-09-11 @ 12:39:38
Postat av: Siw

Linda:



Se her: http://www.alltforforaldrar.se/prinsessan/2008/september/matta-och-glada-ett-specialpris.html#comment

2008-09-11 @ 13:08:19
Postat av: Maria

E, om du leser dette synes jeg du skal ta med nydelige blomster hjem til din vakre kone i dag! Det har hun fortjent!!!!

2008-09-11 @ 13:27:37
Postat av: Karolina

Haha, det där har jag varit med om mången gång. Senast igår faktiskt då jag var hemma med förkylning och överraskande skulle ta emot ett paket... Då ångrar man sig lite att man inte gjort sig i ordning ens litegrann, bara för säkerhets skull. Men idag ser jag betydligt bättre ut! :)

2008-09-11 @ 13:37:08
Postat av: Karolina

Haha, det där har jag varit med om mången gång. Senast igår faktiskt då jag var hemma med förkylning och överraskande skulle ta emot ett paket... Då ångrar man sig lite att man inte gjort sig i ordning ens litegrann, bara för säkerhets skull. Men idag ser jag betydligt bättre ut! :)

2008-09-11 @ 13:37:37
Postat av: Carolina

Hihi! Du är bara för rolig:) Själv är jag alldeles för nyfiken för att inte kunna öppna dörren (hur jag än ser ut). KRAM och ha en bra dag! Alla som läser föresten - Ha en bra dag och ta hand om varandra!

2008-09-11 @ 14:16:00
URL: http://langta.blogg.se/
Postat av: Kari

:o) Det skjer når man minst venter det!!! Jeg satt og leste avisen i morgenkåpe etter at D på 12 hadde gått til skolebussen... og en halvtime senere kommer en noe betuttet D hjem igjen.. Han hadde blitt for sen til bussen!! Gjett hvem som måtte kjøre til skolen i joggedress og med briller og bustete hår :o) Gjett om jeg var glad jeg slapp å bli stoppet i fartskontroll. Imorgen dusjer jeg FØR jeg leser avisen. Ha en kjempefin dag, og pass på deg selv klem

2008-09-11 @ 14:20:46
Postat av: Josefine,Blekinge

Kan du inte visa en bild på dig med glasögon? Har aldrig sett det i bloggen, visste inte ens att du hade glasögon! : )

2008-09-11 @ 15:25:00
Postat av: Ingrid

Känner igen det där alldeles för väl! Knackade på vår dörr häromdagen när jag precis gått upp, så jag öppnade i min stora gamla chicago-bulls tshirt med håret på ända. Då var det två män som skulle komma och mäta luften i ventilerna. Jag nickade ett generat "kom in" och sprang in och gömde mej i sovrummet.. :P

2008-09-11 @ 15:37:25
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Emma

Glasögon, nä, det hade man inte en aning om - trots att man läser här varje dag. Ojoj, vi får alltså inte se allt, haha.

2008-09-11 @ 19:46:48
Postat av: Liza

Har du glasögon? Tror aldrig jag sett dig med det på nån bild? Har du linser annars då? Jag har glasögon på näsan från att jag stiger upp tills jag går o lägger mig! Ha det fint!

2008-09-11 @ 21:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0