Sköna söndag!

Då Elian sovit myste vi massor och sen åt vi lunch. Elian äter helst inte så mycket just nu men det vänder nog snart. Sen körde vi till Grynelökka han och jag för att möta Ashi och Henrik och strosa lite. Det var jätteskönt med ännu mer luft och att möta glada vänner såklart är alltid lika kul!


Sötnosarna i sina vagnar med lika påsar ifrån Barnlycka.
Elian åt en liten bit av korven iaf.


Jag med världens finaste son.


Ashi på loppis, här fyndade jag vår guldspegel för många år sen.
Det finns mycket tokigt men ibland finner man guldkorn...


Inne i butiken Sjarm, en av få små butiker som är öppna på söndagar.
Ashi shoppade en plånbok och jag svarta knästrumpor med små rosetter, piggar upp en svart legginsoutfit, kan behöveas i vinter då jag växer.

MYSPYS att softa och bara vara.
Precis vad jag behöver nu, plus massa luft och motion.




Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vad gulligt med vagnarna

2008-09-14 @ 22:48:34
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

heeej. sugen på loppis. e detta något som kommer vara ett tag??? bor i oslo ochvill så gärna gå på detta. eller vet du ngt som kommer vara någon mer gång snart??? vart var detta?

2008-09-14 @ 23:24:48
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

nu nær du ændå inte har svarat på detta så kanske jag kan passa på att fråga om du vet någon bra second hand i oslo???

2008-09-16 @ 15:13:59
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0