Sköna vardagsstunder:


Sötaste Jessica kom och fikade med mig innan jobb. Hon jobbar med rusmissbrukare, det finns så många fina jobb.
Jag vill engera mig mer i Barncancerfonden känner jag, jag är så GLAD att ni ger pengar till insamlingen - TACK!
Alla bäckar små.


Cappuccino och största kanekbullen, det var den sista så jag var tvungen att lägga på med Mamma som jag pratade med i telefonen och hoppa in i kön och köpa den ;-)

Jag idag.


Mammajeans Zara, svart ullklänning med fickor H&M, kofta Bik Bok och jacka H&M.
Skor Bianco, väska Oasis och dataväska Bianco.

Nu myser vi hemma, det är skönaste vardagsstunden tycker jag. Då vi svängt in på vår parkering, går i gruset till huset och låser upp dörren. Tar av oss skorna, kastar av oss trånga jeans ( läs jag) och bara myser i soffan. Elian leker så gärna med alla bilar och bara är. Nu är det en blöja att ta hand om känner jag..
Ashi var på sjukhus med Elians bästa kompis idag och det har gått BRA, vi är så glada att medicinen ännu inte gett någon dum biverkning och nu håller vi ALLA tummar för att Henrik ska kunna leva som ett friskt barn!
WE LOVE YOU!



Kommentarer
Postat av: grombaben

Finnes mange viktige jobber - helt klart!

Krysser fingre for lille H, er inne og leser bloggen til Ashi av og til, håper han blir helt FRISK!



Du ser stunning ut, selv som småsyk! Kjenner igjen det med å rive av seg jeansen så fort man kommer inn døren, sånn gjør vi her hjemme også, haha!

2008-09-18 @ 15:49:26
URL: http://grombaben.blogspot.com
Postat av: Caroline

Fikat såg mummsigt ut!

2008-09-18 @ 15:54:45
URL: http://carolinenorman.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Oj, vilken stor kanelbulle! Den såg väldigt god ut.. Hoppas att den avr det!

Ha en bra dag.

2008-09-18 @ 16:21:13
URL: http://kimbellander.blogg.se/
Postat av: Josefine,Blekinge

Mm, vilken bulle! : )



Kan du inte lägga upp en bild på tavlan som hänger bakom Jessica? Den ser fin ut!



Som du skrev i inlägget innan: man mår ofta bättre av att komma ut bland folk istället för att sitta hemma och "uggla". Om jag (som är mammaledig) går runt osminkad i myskläder en hel dag känner jag mig sjuk och all ev. värk känns faktiskt mer... Även om jag bara är hemma mår jag bättre av att sminka mig, klä mig i annat än gympabyxor etc.



Ha en fortsatt bra dag!

2008-09-18 @ 16:22:17
Postat av: Josefine

Grombaben: tack snälla du!! Snart är det dags för dig, så KUL! KRAM



Caroline och Kimbell: den var det! Kram



Josefine: jag VET det gör så mycket! Medans det vissa dagar är skönt att slappa till det och bara vara och inte fixa sig. Hur går det med din rygg?? KRAM

2008-09-18 @ 16:23:49
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine

Ps. tavlan hänger på ett café så jag tog ingen närmare bild på den.

2008-09-18 @ 16:28:09
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine,Blekinge

Visst, ibland är det skönt att bara hasa runt i mjuka sköna kläder, med otvättat hår och utan smink - då känner man sig ännu finare dagen efter när man fixar till sig! Måste säga att du är jättefin, både klädstil och själva utseendet! Tyvärr är vi tjejer alldeles för dåliga på att ge varandra komplimanger!

Jo, min rygg har hållt sig okej i exakt en vecka idag = en vecka sedan kiropraktorn. Hoppas, hoppas det håller i sig! (Är imponerad av att du kommer ihåg att jag har problem med ryggen, du har ju många läsare/kommentarer!) : )

2008-09-18 @ 16:30:02
Postat av: Josefine

Tusen tack så snäll du är!



Jo dig kommer jag väl ihåg, du väntade ju bebis och jag väntade spänt på bilder =) SÅ BRA! Jag ska testa kiropraktor ikväll för nacken, var det läskigt?

2008-09-18 @ 16:31:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Josefine,Blekinge

Ja, det är ganska obehagligt, men det gör inte ont - det låter (knakar och knäcker) mycket värre än vad det känns om du förstår! Bara man slappnar av och litar på kiropraktorn så är det helt okej!



Behandlingen (för min del i alla fall) tar bara 15 - 20 minuter så det är ju bra. Men dyrt tyvärr... 500 kronor per gång, men det är det ju värt tusen gånger om ifall det bara hjälper! Synd att man inte kan gå till kiropraktorer och liknande via "vanliga" sjukvården!



Lycka till och hoppas att det hjälper dig också!

2008-09-18 @ 19:11:18
Postat av: Veronica

vilken härlig outfit :)

2008-09-19 @ 00:16:47
URL: http://veronicagerding.blogg.se/
Postat av: åsa

hej hej josefin!

Följer din blogg ifrån sverige/sthlm och tycker det är så kul att läsa om dig och din familj.



Måste fråga ang din rosa dataväska. Är den ny och vet du om den finna att köpa fortf hos bianco???

Kram Åsa

2008-09-19 @ 13:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0