Snurrig!

Jag är fortfarande vaken, en rolig film började med Sarah Jessica Parker. Vi har sett den förut men nu ska jag göra mig honungsvatten för hostan och krypa ned i soffan med E. Det som är negativt med att blogga spontant som jag gör är att jag ofta missförstås. Hoppas ni som hängt med en stund förstår hur jag menar om jag skriver lite otydligt. Oavsett så syftar  jag på inlägget Dagens. Jag skrev ang Gucciväskor som lyser med sin frånvaro i min garderob. Det känns ibland löjlgit att jag dagensbloggar då det mesta är H&M medans andra skriver om Gucci, Acne och andra cravings som jag vet att inte alla har råd med...

Så jag skrev att det som kan vara positivt med just mina sk dagens är ju att det inte är många dyrgripar som man får sukta efter... Oavsett är trött nu och ville bara förklara mig att jag INTE tycker att man är osäker för att man bär dyra kläder, men jag tror att det man bär måste kännas BRA för att man ska känna sig sådär FAB och snygg som man gärna känner sig varje dag.  Det betyder också H&M och andra billigare kläder, man måste veta vem man är och vad man står för. Eller man borde iallafall ta hand om sig, välja det som gör en gott och omges med goda människor. En väska hjälper inte mot ensamhet eller rädsla  oavsett om den kommer ifrån GUCCI. Men jag har ingenting emot dem som bär dem. Jag tar gärna en själv. Haha hoppas ni förstår hur jag menar?

SOV GOTT - igen ;-)

Kommentarer
Postat av: Becka

Måste säga att jag tycker om din "dagens".

Du visar att kläder måste inte ha en dyr tag på sej för att va glammiga, coola eller snygga.

Nej, det går att hitta riktigt tjusiga kläder som mer eller mindre alla har råd med.

All cred till dej för det!!

2008-09-27 @ 23:49:02
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Mi

Jag gillar också dina dagens jättemycket, de är lika inspirerande som din personlighet trots att det inte är gucci eller armani! :)

2008-09-28 @ 00:07:48
URL: http://misblogg.blogg.se/
Postat av: Hannie



Fast måste ju erkänna att en Gucci hade dämpat mina rädslor en smula.

Och gärna om den hade varit en present! ;)



Tack för inspirationen till lockarna.

Länkade till dig, hoppas du inte förbannar min Guccilösa blogg nu.

2008-09-28 @ 00:21:30
URL: http://lillababy.blogg.se/
Postat av: hanna

Fin blogg!



kolla gärna in min fotoblogg!

cherryraiin.blogg.se

2008-09-28 @ 01:20:56
URL: http://cherryraiin.blogg.se/
Postat av: Sanna

Bra skrivet

2008-09-28 @ 01:37:01
URL: http://sgavelin.blogg.se/
Postat av: Ingela

Äsch, jag förstod vad du menade första gången jag läste det - en del vill bara tolka allt negativt. Jag gillar dina dagens och du är alltid så snygg och fint klädd!

2008-09-28 @ 08:31:08
Postat av: Maria

Jag gillar dina dagens! Fortsätt med det. Ha en bra dag.

2008-09-28 @ 08:52:53
Postat av: Malin.E

Det var väl ett jättegulligt inlägg, inget jag reagerade på ens. Finns folk som måste märka och tolka allt på sitt eget sätt. :-) jag tar gärna en gucci oxå men bara om den är gratis :-)

2008-09-28 @ 11:41:48
Postat av: Josefine

TACK! KRAM till er alla!

2008-09-28 @ 15:18:59
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0