Spontant!

Vi har haft världens mysigaste eftermiddag! Jag och Elian hämtade E på jobbet och då jag och Ashi pratade i telefonen så kom vi på att vi skulle hem till dem och leka + äta middag. Så vi hämtade upp henne ( hon jobbar nära E) och vi åkte hem till dem. Sen har vi ätit god lasagne  ( killarna fixade maten) med sallad och vitlöksbröd och bara MYST.

TACK för att ni finns kära vänner!


Mumsigt med smoothie till dessert!



Myspys med bästa Pappa.


E busar med killarna.
Vi är SÅ glada för att Henrik mår så mycket bättre!!!

TACK TACK TACK för att ni alla hjälpt mig att samla ihop målet till Barncancerfonden! Jag är SÅ stolt över att ni är så givmilda och jag hoppas vi alla kommer stödja Bröstcancer då rosa månaden startar nästa vecka. Jag har en väninna som drabbades av bröstcancer ( vi fick barn samtidigt). Hon är en FANTASTISK dame som har SÅ mycket styrka och jag önskar att vi alla tänker på att det kan tyvärr ske vemsomhelst...



Kommentarer
Postat av: LillaEmmas Dagbok

Självklart är det superbra att sponsra forskningen för cancer och självklart ska barnens cancerfond komma först. MEN (åh nu kände jag hur jag lät som han domaren i Let's Dance ;)) varje år är det många fler män som drabbas av prostatacancer än kvinnor som drabbas av bröstcancer. Och dessutom är det ofta tabu och pinsamt för män att prata om sin prostatacancer och därför tycker jag att den cancerformen borde stöttas! Kan du inte starta en sån insamling istället för bröstcancer så vi inte glömmer alla män där ute som drabbas? Eller kanske både och? Bara en liten tanke...



Vad fin du är, SÅ vackert med gravida tjejer!!!



Många kramar från Emma

2008-09-23 @ 20:58:37
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det finns SÅ mycket man vill göra, rosa månaden är en start. En blå borde finnas just för män, ska maila cancerfonden om detta!

KRAM och TACK för dina fina ord.

2008-09-23 @ 21:21:04
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ashi

Takk for en super kos ettermiddag, kjære! Dere forgyller vårt liv:) Jeg skal gi min gave til kreftinnsamlingen nå- du gjør en viktig jobb, alle burde tenke litt mer på andre. Takk for at du minner oss på det. Puss og klem

2008-09-23 @ 21:47:48
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: LillaEmmas Dagbok

Hihi, det finns redan en blå för just prostatacancer, dock inte så känd. Här i Sverige finns det att köpa blå rosetter på ex apoteken. Kanske vore en idé att ha rosa kampanj även för prostatacancern eftersom det är en så mycket finare färg, DET kan du maila till dom! ;)

2008-09-23 @ 22:29:56
URL: http://lillaemma1984.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0