Vår sköna lördagskväll:

Som ni ser har jag bloggat då och då under hela kvällen! Efter supergod middag så slappade jag i fåtöljen, njöt av Tores pianospelande och bloggade lite. Sen åt vi min hallonpaj med vaniljsås till dessert. Barnen har lekt och dansat och vi har haft det jättemysigt. Jag är som igår supertrött så det är nog strax dags för sängen och bok för mig. Jag hann aldrig starta på boken jag fick så ikväll är det dags.


En söt kanin och Tore


Är så glad att ha Tore i vårt liv. Mjuk, go, snäll, lyssnar alltid och helt enkelt en FAB Man är han. Här har Elian fått sin vilja igenom och Tore spelar Bä Bä vita lamm.


Dans pågår....



Hoppas ni haft en härlig lördagskväll, det är ju ännu tidigt för er som ska ut på partaj!







Kommentarer
Postat av: jennie

Hej! jag tycker Tore är söt=)

Tack för en trevlig blogg...

2008-09-28 @ 10:23:20
Postat av: Mariaaa

Så fint ni ser ut att ha haft det.. man skulle ha ett piano.. eller kunna spela i alla fall ;-)

2008-09-28 @ 10:58:14
Postat av: Emma

Tore känner jag inte igen - är han någon ny bekantskap? :)

2008-09-28 @ 12:48:50
Postat av: Josefine

Han är en mycket god vän av oss och en kollega! Han har vi känt sen jag var gravid.



KRAM!

2008-09-28 @ 15:21:29
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Mia & Becca.

Söta ungar =)

2008-09-29 @ 16:04:54
URL: http://slynor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0