Amma i partyoutfit?

Haha ni skulle ha sett mig ikväll! Det monterades bil här för fulla muggar och jag försökte fota mina nya kläder utan hjälp... Jag satt i en vippig svart kjol, spetslinne och höga heels då Ella ropar på mat. Jaja det får hon såklart. Men ALLT kommer i retur över hela mig. E kommer in och ser mig sitta med spya överallt över en svart festoutfit. Allt man gör för bloggen!

Nej nu ska jag lägga mig i sängen med nyaste MAMA och njuta att Ella sover. Det ÄR verkligen tänderna som gör ont för mina fingrar har tryckt på dem och det gillar hon. Sötaste Prinsessan vår, du är så duktig!

Sov Gott!

TACK för allt fint ni skriver!

Kommentarer
Postat av: Becka

Ajdå...inte kul med spya över hela sej. Tur att barnspya inte är lika äckligt som vuxenspya.



Minns för flera år sen när min bästa väninnas äldsta dotter va lite. Jag passade henne och blev lite gnälligt. Jag började leka lite med henne, höll henne upp i luften över mitt huvud. Ja, sen kan du förmodligen räkna ut resten själv - hon spydde när jag höll henne ovanför mej och jag hade spya i heeela ansiktet, ögonlock, näsborrar, ja överallt! Ett minne jag sent kommer glömma.



Hoppas ni haft en skön kväll!

2009-04-28 @ 23:38:15
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: ✿ N a t a l i e

Sleep tight :)♥

2009-04-28 @ 23:49:15
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: www.elliesdagbok.blogg.se

Ha ha det måste sett rolgt ut! Men vi e ju glada att du anstränger dig för bloggen!



KRAM

2009-04-29 @ 06:57:17
URL: http://elliesdagbok.blogg.se/
Postat av: Line

Har du prøvd å smøte gommene hennes med detinox? Hadde god virkning her i huset :)

2009-04-29 @ 07:41:19
Postat av: Malin.E

haha det vill vi se en bild på :-) härligt med barn det blir aldrig tråkigt.

2009-04-29 @ 08:04:39
Postat av: Anonym

du menar jobbig

2009-04-29 @ 08:35:49
Postat av: Josefine

Haha ja jag skrattade gott!



Kram till ER!

2009-04-29 @ 23:16:17
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: ellabella

Ha ha ha, nå fikk jeg meg en god latter!! Du skulle tatt bilde av hele seansen.

2009-04-29 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0