Bye Bye Johanna!


Vi vinkade av Johanna på Oslo S idag mitt på dagen!

För att komma hit var det en ganska svettig bussresa då bussen var full av skidåkare ( påsklov) och vi knappt fick plats med vagnen på bussen ( annars är det inga problem, I LOVE vår syskonvagn!) men vi fick liksom tillkalla skidägarnas uppmärksamhet och be dem lägga ihop skidor och pjäxor som låg slängda överallt. Lite kul att de inte reagerade själva då bussen stod ganska stilla en stund med en barnvagn som inte kom in ordentligt ;-)

Elian var sliten och på bussen kunde han inte sitta i vagnen eftersom alla platser nära vagnen var upptagna men efter någon minuts skrik ( båda barnen, Ella ville äta) så satt han tillslut i Johannas famn med en banan och tittade på tågrälsen då vi närmade oss city. Puh! Jag trodde han skulle slockna direkt då vi kom fram men han höll sig vaken länge.

TACK Johanna för en fantastisk helg, du är världens goaste! Barnen ( och jag såklart) älskar dig och jag har fått så mycket avlastning. Vi måste ses oftare i framtiden!

Ps. Elian kallar Johanna för "Janna" eller AnnaStina. Så sött eftersom han förknippar henne med sin kompis Johannas Mamma. En Johanna är ju liten och en AnnaStina vuxen ;-) Så då vi kom hem ikväll sa han direkt med frågande tonfall:
"AnnaStina?"




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt med besök! Det är så kul att catcha up gamla minnen men kompisar från förr!

Kram

2009-04-06 @ 21:28:07
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Nessa

gå gärna in på min blogg och kommentera :)

Ha det bra.

2009-04-06 @ 21:32:22
URL: http://annicole.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack själv! Har varit så mysigt och jag saknar er massor redan. Ja vi måste absolut ses snart igen! Älskar er! Pussa massa på barnen från mig. Stackars liten med eksemen, hoppas det blir bättre snart. Men jag tycker nog att ni ska åka till Sundsvall, ni kommer få massa energi och glädje av att träffa och mysa med familjen! Puss

2009-04-07 @ 17:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0