Dags att vakna!

Nu somnade fröken om efter en härlig stund av skratt och prat. Hon verkar älska livet och det gör mig så lycklig! E ringde nyss och rapporterade om att dagislämning gått fint. Han hade fått klara order av sin son att vinka direkt, E fick inte hänga med in och sätta honom vid frukostbordet.

Måste ta en dusch nu så vi hinner iväg. Planen i detta grå Oslo är mysigt babycafé med sång i Svenska kyrkan. Vi kanske ses där? Igår stod det regn hela veckan då jag kollade vädret, men nu ser jag att solen ska skina redan imorgon, perfekt för då har jag och Ella en promenaddejt med de Mammor med bebisar jag mött på helsestationen.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tja, hade vi bott i Oslo så hade det varit jätteskoj att ses på babycafè. men nu bor vi i sydvästra Sverige så det blir väl svårt... :)

Kramar...

2009-04-14 @ 08:32:22
Postat av: Kristina

Kul att se att humöret vänt!:)



Babycafé låter underbart, önskar att det fanns något liknande här i Småland.



Många kramar till dig och dina underbara barn.

Kristina

2009-04-14 @ 08:53:47
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Låter som en mysig plan ni har. Ha en underbar dag!

2009-04-14 @ 08:54:39
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Angel

härligt,ha en bra dag

2009-04-14 @ 09:02:37
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anna från Sundsvall

Jag skulle direkt ha dykt upp på caféet, men det blir ju svårt att hinna från Sundsvall :-)



En fråga: Har Elian vanlig astma eller förkylningsastma? Funderar bara för att vår son är jättetät idag trots bricanyl och airomirspray. Har fått en tid 11.30 så att de får lysnna på honom. Kanske går det att få nåt starkare?



Ha en bra dag!



Kram!

2009-04-14 @ 09:13:54
Postat av: Anna

Vart tog din häftiga försvarskommentar vägen? Tycte du reagerade lite väl GROVT på en sådan patetisk kommentar. Var det lite av den "sanna" Josefine som lös igenom? Såfort inte alla kommentarer här inne är rosaskimrande POSITIVA. Lägger man ut hela sitt liv på internet ska man även kunna ta kritik.

2009-04-14 @ 10:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0