Ekobaby.se - välj valfritt plagg som vinst!



Nu ger EKOBABY.SE er ännu en chans att välja VALFRITT PLAGG ifrån shopen.
För att delta berättar du i kommentaren VAD du skulle välja om du vann!
Vinnaren presenteras på söndag.
STORT LYCKA TILL!



"Ekobaby är en webbutik inriktad på de produkter som kommer en bebis hud nära under de första två levnadsåren. Vi vill ge varje bebis en så naturlig start i livet som möjligt och tillhandahåller därför 100% naturliga babykläder.

Vår förhoppning är att du som kund skall upptäcka att ekologiska kläder faktiskt inte behöver vara så mycket dyrare än icke-ekologiska kläder, samt att de inte heller behöver vara tråkiga, matta och färglösa. Vad de däremot är, är fria från kemiska tillsatser och föroreningar samt hälsosamma för din bebis."





Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Tack för en underbar blogg är så kul att följa! Om jag vann skulle jag välja huvtröja 2i1 till vår lilla bebis som beräknas i juni.

// Johanna

2009-04-20 @ 11:25:54
Postat av: Jennifer

Jag skulle välja den söta rosa-randiga overallen i 100 % ekologiskt bomull och jag skulle ge den till min brorsdotter! Lillans födelse blev genom akut kejsarsnitt och kantades av infektioner och matvägran. Men nu mår lilla familjen bra och idag har prinsessan börjat amma på sin 1 månadsdag:-)

2009-04-20 @ 11:29:10
Postat av: Emelie

Om jag vann skulle jag välja Overall med huva

från Organics for Kids för 249:- till nykomlingen som väntas i Augusti :) Du har en väldigt bra blogg!

2009-04-20 @ 11:38:20
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hejsan!



Om jag vann skulle jag välja grå-prickig overall 219.- till vår lilla trea som beräknas komma till oss i höst. Tack för en trevlig och inspirerande blogg!

2009-04-20 @ 11:49:55
Postat av: Åsa Jonsson

Jag har hittat ett så sött linne till min Alva. Vitt med rött hjärta, från Bamboo Baby. Jag håller tummarna!! Kram Åsa

2009-04-20 @ 11:53:34
Postat av: LindaH

ååh vilken kul tävling. skulle vilja vinna Body

från Positively Organic, den gröna med grafiskt mönster. super söt!

2009-04-20 @ 11:59:04
URL: http://lindahallstensson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Om jag vann skulel jag välja dessa: Hängselbyxor

från Bamboo Baby



Jag skulle ge dem till min söta lilla systerson som kom i november, kan inte skämma borthonom så mycket som jag önskar eftersom jag är student så därför skulle jag gärna vinna nått åt honom!

2009-04-20 @ 12:17:39
Postat av: Jessica

Jag tycker den grå filten, som är randig på ena sidan och prickig på den andra, är otroligt fin och ser så mysig ut. Jag älskar ekologiska material men tyvärr brukar de också vara lite dyrare. Jag hade absolut velat ha råd att köpa ekologiska produkter men för min lilla familj som bara lever på en lön så funkar inte det riktigt. Men kanske har jag tur och vinner denna tävling och får en sådan fin filt som jag länge suktat efter. Kram =D

2009-04-20 @ 12:39:15
URL: http://jaessiica.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej Josefine!



Mycket fint fanns det, men jag skulle i första hand välja den söta röda bodyn med vita prickar och puffärm =).

Hoppas jag har lite tur nu!



Kram från ett sooligt Sundsvall

2009-04-20 @ 12:56:12
Postat av: Sofhie

Hej!



Tack för att jag får följa din fina blogg och din fina familj!



Bebisen aviserar snart sin ankomst! OM jag vann skulle jag vilja ha det söta badsetet med tvättlappen i form av en groda. Badbaljan inhandlades idag =)

2009-04-20 @ 13:01:41
Postat av: Nina

Jag skulle välja en prickig overall från Organics for Kids. det skulle bli en underbar present till mins sons ännu namnlöse lille kusin (2 dagar gammal idag!)

2009-04-20 @ 13:01:43
Postat av: Josefine

Om jag vann skulle jag välja den gröna overallen med vita prickar i strl 0-5 månader som jag skulle ge till min systerson/dotter, vilket det nu blir. Det blir en överaskning när den kommer i juni. :)

2009-04-20 @ 13:03:06
Postat av: Lina

Om jag vann så skulle jag välja den röda t-shirten med texten let it bee på till mitt lilla troll :) en ganska fin tanke på många sätt! Kram

2009-04-20 @ 13:03:09
Postat av: Alexandra

Om jag vann skulle jag välja sovpåsen från organic baby. Skulle bli kanon till våran liten som är beräknad i oktober!

2009-04-20 @ 13:08:14
Postat av: Renée

Jag skulle välja startpaketet som bland annat innehåller "vändbara byxor i enfärgad brunt på ena sidan, och randigt på andra".



Min nästkusin väntar en pojke om ca 10 dagar så det hade ju varit perfekt att överraska med lite kläder! Jag har hört att de gillar vita och bruna kläder så det här setet borde ju falla i deras smak :D



Kul att du har så många tävlingar :D

ha d bra!

2009-04-20 @ 13:12:17
URL: http://pluggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Det finns ju så mycket jag vill ha till min skatt som beräknas komma inom en månad! Skulle jag handla nu så skulle jag vilja ha en sovpåse, men det fanns ju massa söta kläder med, en söt klänning eller tuffa hängslebyxor kanske?!

Kram

2009-04-20 @ 13:28:37
URL: http://majalotta.blogg.se/
Postat av: Hannah

Så härligt att det finns så mycket ekologiska kläder för barn nu. Jag skulle vilja ha startpaketet som vi förhoppningsvis kan ha massor av glädje av när vår bebis snart är här.

2009-04-20 @ 13:32:22
Postat av: Emelie

Om jag vann skulle jag vilja ha den söta bodyn, röd med vita prickar, till min lilla sockertopp. Den skulle hon vara riktigt söt i nu till sommaren. :-)



Tack för en mysig blogg!



/Emelie

2009-04-20 @ 13:44:54
Postat av: Erica

Jag skulle välja Pullover från La Queue du Chat. I den beiga nyansen i stolek 3 månader. Vi väntar våran första bebis som är beräknad om fyra veckor! Skulle vara så roligt att vinna denna tröja =)

KRAMAR till dig och din underbara blogg!

2009-04-20 @ 14:07:57
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Om jag vann din tävling så skulle jag välja en grå ekologisk 2 i 1 filt till min älskade systerson. Vad kan vara bättre än en helt ekologisk filt närmast kroppen?! Skulle vara så roligt att få ge bort en sån till han.

Tack för en underbar blogg!



Kram Sara

2009-04-20 @ 14:09:05
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Emilia

Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha det söta badsetet med handduk och anka till min lille grabb som helt plötsligt inte vill bada längre, det som varit höjdpunkten på dagen för oss båda! Kanske kan detta söta set få honom på andra tankar :-)

2009-04-20 @ 14:12:21
Postat av: Anna S

Hej, jag skulle köpa ett par shorts till min lille kille nu inför sommaren om jag vann! kram Anna

2009-04-20 @ 14:41:13
Postat av: Desireé

Hej. om jag vann skulle jag välja Gröntset till vår "liten" som väntas komma i början av september, Älskar grönt. jag håller tummarna. Kram Desiree

2009-04-20 @ 14:49:53
URL: http://sessandezzan.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Om jag vann skulle välja dom underbara Hängselbyxorna från Bamboo Baby till min underbara älskade brorson så att han kan ha dom att leka i nu när våren är påväg :)



Kram!

2009-04-20 @ 14:51:03
URL: http://matildaferenczi.blogg.se/
Postat av: Linda

Hejsan!

Tro det om ni vill men jag är snart 33 och ska bli farmor så en härlig overall med luva skulle vara toppen.(har en son på 16 som blir pappa snart)



Kram Linda

2009-04-20 @ 14:58:25
Postat av: Ann-Sofi

Åhh häliga kläder.

Om jag vann skulle jag vilja vinna naturfärgade hängslebyxor till min son. De ska han få använda på min brors bröllop den 6/6-09 i så fall!

2009-04-20 @ 15:04:20
Postat av: Sophia

Vilken fin tävling! Min dotter har precis börjat krypa så ett par byxor med söta knälappar skulle sitta perfekt nu när slitaget på knäna är extra stort.



Håller tummarna!

Kram från Sophia

2009-04-20 @ 15:05:22
URL: http://sophiaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Skulle gärna vinna Tröja

från La Queue du Chat till min lilla tjej!=)

Kram/L

2009-04-20 @ 15:11:54
Postat av: Ylva

Hej,



Om jag vann skulle jag välja den randiga huvtröjan till min lilla kille som gärna skulle komma vilken dag som helst. Tack för trevlig läsning!

2009-04-20 @ 15:20:26
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling & Bloppis!

Om jag vinner skulle jag vilja ha denna tröja till min lilla Eira. Hennes pappa älskar motorcyklar och min lillebror anton har en likadan fast i blått och dom skulle vara så söta tillsammans i dom :D



T-shirt

från Little Green Radicals



Rosa t-shirt i 100% ekologisk bomull med trycket 'Easy Rider' på bröstet. Certifierad av SKAL och Demeter, gjord av rättvisemärkt bomull och färgad i miljövänliga färgmedel.

2009-04-20 @ 16:04:48
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/
Postat av: Helene

Tack för en otroligt bra blogg. Är intressant att läsa och roligt med så många bilder...

om jag skulle vinna skulle jag vilja ha

randig tröja med tryck fram. den skulle vara så fin på min William... Kramar Helene

2009-04-20 @ 16:05:39
Postat av: josefine

Hej!

Om jag vann så skulle jag välja en huvtröja 2 i 1, till min dotter. Perfekt att ha nu till våren och förhoppningsvis till hösten :)

Kram Josefine

2009-04-20 @ 16:47:58
Postat av: Marielle Sjögren

Vi ska snart bli föräldrar till barn nr 2 som beräknas komma 22 maj. Grönt är min nya favoritfärg och ekologiskt förknippas med den färgen för min del. Där av skulle jag välja "Grönt set

från Positively Organic". Båda barnen kan ha färgen och mössan skyddar lilla huvudet från solens strålar och vinden på hösten.

2009-04-20 @ 17:57:34
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Om jag vann skulle jag välja någon av de jättesöta klänningarna till min sons kusin som snart ska fira sin allra första födelsedag. Helt perfekta för en liten tjej nu till sommaren!!

2009-04-20 @ 19:19:29
URL: http://lotties.webblogg.se/
Postat av: Susanne

Jag tycker det är helt rätt med ekologiskt och fler borde få upp ögonen för det och bli en ansvarsfull medmänniska, det är trots allt ett sätt att ta tillvara på världen för nästkommande generation.



Om jag vann skulle jag vilja ha hängselklänning i jeanstyg som jag kan skicka till min systerdotter som en överraskning då jag själv befinner mig i Argentina där jag studerar socialt ansvarstagande. Jag saknar henne så mycket hela tiden och det är svårt att visa min uppskattning för henne härifrån, skulle därför bli glad om jag blev överraskad med en vinst som jag kan överraska min syster och systerdotter med!



Tack för en fin blogg!

Postat av: evamar - tävlingsblogg

Den gråprickiga overallen är supersöt så den skulle jag välja.



Har länkat i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/april/presentkort-babyklader-26-april.html

2009-04-20 @ 19:34:57
URL: http://evamar.blogg.se/
Postat av: Fia

Hua så svårt!



Jag väljer antingen:

Filt - grå

Body - turkos

Turkost set

Startpaketet



Skulle jag vinna så får jag bestämma mig då!



Tack för en underbar blogg!

2009-04-20 @ 19:53:02
URL: http://www.metrobloggen.se/ihuvudetpafia
Postat av: Jeanette

Jag skulle gärna vilja vinna lila huvtröja 2 i 1

2009-04-20 @ 20:49:20
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: anna

Jag skulle absolut välja den grå/beige pullovern med träknappar (la Queu du chat)om jag vann till min lille nutt!!

HOPPAS!!

2009-04-20 @ 21:45:45
Postat av: Anonym

Åh vad kul med tävling igen..jag skulle välja nån av de fina pyjamaserna till mitt lilla troll Angelina...så helt rätt med ekologiskt !!



/ Jeanette

2009-04-20 @ 21:45:54
Postat av: //Linda

Om jag vann skulle jag gärna vilja ha Byxor

från Frugi, de blårandeiga med lappar på knäna. :)

Här är min länk: http://linblogg.blogspot.com/2009/04/valfritt-plagg-264.html

Postat av: Anna

Om jag skulle vinna så skulle jag välja den grå och vitprickiga overallen som jag skulle ge till en utav mina bästa vänner som fick barn för två månader sedan :-)



Tack för härligt positiv blogg!

2009-04-20 @ 22:09:25
URL: http://edar.blogg.se/
Postat av: Anonitota

Jag vill gärna vara med och tävla!

OM jag har turen att vinna skulle jag önska mig den naturfärgade hängselklänningen för 239:- till min dotter (stl 12-18 mån)!

Hon skulle vara så söt i den i sommar, med sandaler och en solhatt till!

2009-04-20 @ 22:33:32
URL: http://anonitota.wordpress.com
Postat av: Maria J

Om jag skulle ha turen på min sida och vinna, så skulle jag önska mig en grön/brun Overall från La Queue du Chat. Min lilla loppa hade varit såååå söt i den :-) Också älskar han när det är sådär mjukt och bekvämt att ha på sig!



Ha en skön kväll och sköt om er hela familjen! // Kram Maria J

2009-04-20 @ 22:38:52
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Jag är med och tävlar, jag skulle gärna vinna



Tröja

från La Queue du Chat



Tyckte den var superfin.



2009-04-20 @ 23:02:30
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/
Postat av: rebecca

Härlig tävling :)



Om jag vinner skulle jag vilja ha: Tröja från Positively Organic, grön med bruna muddar.



Länkat:

http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/april/264-tavling-3.html

2009-04-20 @ 23:36:38
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Emma

jag skulle välja klänningen i denim med rosett till min dotter Lija.

2009-04-20 @ 23:57:25
URL: http://livetmedlija.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag skulle välja grön och vit prickig overall till min son. Jättefin är den.



Jag har länkat här:

http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-valfritt-plagg-fran-ekobaby.html

2009-04-21 @ 07:05:29
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejsan Josefine



Jag hade valt filten 2 i 1, den gråa. Om 10 dagar beräknas vår lilla flicka komma och jag har under hela graviditeten letat efter en bra och skön filt att ha i vagnen.



Kram Emma







2009-04-21 @ 07:39:19
Postat av: Josephine

Hej. Om jag skulle vinna skulle jag välja badset från under the nile. http://shop.textalk.se/se/article.php?id=6381&art=1133962



Vi väntar vårt första barn den 3/9 och vet inte vad vår lilla älskling blir för kön, och badsettet passar till vilket som. Såhär i början är det ganska kämpigt med att köpa allt man vill ha till den lilla då vi just nu håller på att renovera barnrummet och sen ska allt till rummet köpas.

Det går en hel del pengar.

Så en gratisgrej hade varit toppen =)



Ta hand om dig & Familjen..Mvh Josephine

2009-04-21 @ 07:54:46
URL: http://josephineniilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den gråa overallen från La Queue du Chat skulle jag gärna vinna. Söt tryck och knälapparna kommer snart väl till pass då min lillkille snart börjar krypa omkring här hemma.

2009-04-21 @ 07:55:13
Postat av: Marielle

Den gråa overallen från La Queue du Chat skulle jag gärna vinna. Söt tryck och knälapparna kommer snart väl till pass då min lillkille snart börjar krypa omkring här hemma.

2009-04-21 @ 07:55:32
Postat av: Sofie

Hallå!

Jag har siktat in mig på en rosa och vit prickig overall som verkar urmysig! Annars skulle det bli kanon med en en grön och vit prickig filt, lite samma stuk som overallen, men älskar man prickigt så;)! Underbart! Jag skulle otroligt gärna få vara den som vann och sedan kunde glädja någon annan i sin tur! kram

2009-04-21 @ 08:19:18
Postat av: Maria BC

Åhh så mycket fina kläder. Nu har jag inga små barn själv men min lillasyster ska få en liten tjej (efter två killar) i mitten av maj.



Vi ser alla fram emot detta så mycket. Detta blir första tjejen efter min dotter (som nu är 18 år) efter henne har vi (jag och mina syskon) begåvats med 5 killar.



Om jag vinner skulle jag så gärna vilja ha jeanssnickarbyxorna med röd/vit prickigt foder eller röd/vitprickig body, att ge till lilla nya bebisen i present.



Kram



Maria BC

2009-04-21 @ 11:46:16
Postat av: Ida

Om jag vann skulle jag välja den vita pullovern till min älskade solstråle Alfred! Tack för en sååå mysig blogg! Kram

2009-04-21 @ 11:53:26
Postat av: Sofia S

Hej! Om jag vann så skulle jag vilja ha startpaketet till vår lilla som är beräknad till november. Vill gärna att de första kläderna som den lilla har på sig är ekologiska. Helt underbar tävling. =) Kram

2009-04-21 @ 12:15:34
Postat av: Malin

Miljön är viktig,

Ja, Ekologi det är vår familjs melodi,

skulle välja en grönprickig overall

-perfekt för den lilla i magen att sova i!

2009-04-21 @ 12:20:16
Postat av: Mattias

Kemikaliefritt och ekologisk bomull är en kombination som svårslagen är!

Skulle välja en röd prickig filt, som jag med mig på picknicken i sommar bär!

2009-04-21 @ 12:22:10
Postat av: emma

Hej! Jag skulle välja den svarta tröjan med texten "Give peas a chance" - såå cool! Massa fina kläder fanns det att välja på!! Kram.

2009-04-21 @ 12:28:56
Postat av: Carro

Jag är med. Den grå overallen från La Queue du Chat är en klar favorit. Jättesöt! Den skulle jag vilja vinna till sonen.



En väldigt trevlig shop förresten. Väldigt fina kläder.

2009-04-21 @ 13:08:18
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Angelica - fyrbarnsmamman

Är med jag oxå om jag vann skulle jag vilja ha en grönrandig Overall - från La Queue du Chat

2009-04-21 @ 13:48:32
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Okana - lyckligate blivande mamma

Jag är med ocj tävlar. Håller tummarna och hoppas allt jag kan att jag ska vinna. Om jag skulle ha den turen att vinna skulle jag välja en overall med huva.

Kram

2009-04-21 @ 14:07:31
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Mamma snart!

Jag skulle ta en tröja från La Queue du Chat om jag vann :)

2009-04-21 @ 14:09:34
Postat av: Julimamma

Jag hoppas att jag vinner denna underbara pris. Skulle i sådana fall välja en overall med huva.

Ha en underbar dag

2009-04-21 @ 14:11:10
Postat av: Mamma som väntar en liten grabb

Pyjamas från Frugi är min favorit så jag skulle välja den om jag vann tävlingen :)

2009-04-21 @ 14:13:03
Postat av: Anonym

Pyjamas från Frugi är min favorit så jag skulle välja den om jag vann tävlingen :)

2009-04-21 @ 14:13:09
Postat av: Mamma som väntar en liten grabb

Pyjamas från Frugi är min favorit så jag skulle välja den om jag vann tävlingen :)

2009-04-21 @ 14:13:44
Postat av: tone

Hei:)



Om jeg vant ville jeg ha valgt "Blått set" som jeg fant under bodyer. Det var turkis lue, sokker og en genser.

Ville blitt fin på min minste gutt:)

2009-04-21 @ 14:40:15
Postat av: Sarah - 21 år och tvåbarns mamma! =)

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar. Och om jag skulle ha turen och vinna skulle jag vilja ha den lila Tröjan från La Queue du Chat. Den skulle vara så söt på min lilla dotter! =)



Ha en bra dag! //Sarah



2009-04-21 @ 14:41:49
URL: http://lillsaraah.blogg.se/
Postat av: Angelica

Detta var ju en mysig tävling som man bara måste testa lyckan i.

Har en liten Aimee i min "lilla" mage och hon skulle bli lycklig om hon vann:

Body

från La Queue du Chat





Ha en fortsatt trevlig tisdag!!

Varma hälsningar

2009-04-21 @ 15:02:46
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Catrine

Om jag vann skulle jag välja den jeansfärgad hängselklänningen med prickigt innefoder från Bamboo Baby (strl 6-12 mån).



Har letat en efter en fin jeansklänning men inte hittat nån som passat. Men den här såg fin ut!

2009-04-21 @ 16:18:43
URL: http://catrines.bloggsite.se
Postat av: Kristina

Oj, jag skulle hemskt gärna vilja ha 2-1 filten den rosa. Så fin!

Ha en fortsatt bra vecka!

2009-04-21 @ 16:25:57
URL: http://traskpaddan.blogspot.com
Postat av: Sandra

Om jag vann skulle jag välja den här:

http://shop.textalk.se/se/article.php?id=6381&art=1058348

2009-04-21 @ 19:17:32
Postat av: Johanna

Oj så mycket fint de fanns, svårt att välja men ja fastnade för den rosa bodyn md blomma, 6-12 mån för 169kr. Trevlig kväll!

2009-04-21 @ 19:41:25
URL: http://esteline.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!



Jag skulle välja ett startpaket då vi ska få våran första bebis i oktober och då är det bar med ett baskit :)

2009-04-21 @ 20:07:38
Postat av: Anna

Hej hej!

Tar chansen att än en gång tävla om den underbara jeansklänningen med rosett! Den "valde" jag i förra tävlingen också :)

Denna > http://shop.textalk.se/shop/6381/art81/1118096/1118096-origpic-7c0036.jpg

Hoppas hoppas!

2009-04-21 @ 20:17:48
URL: http://perla08.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Om jag skulle vinna skulle jag välja den röda vit-prickiga bodyn till mitt alldeles förtjusande kusinbarn som vi äntligen ska åka och hälsa på igen i maj.

2009-04-21 @ 20:17:59
Postat av: Maria

Hej om jag skulle vinna den här tävlingen.

Så skulle jag vilja ha bad setet med grodan på Kramar Måste tillägga en sak du har väldigt fin blogg

2009-04-21 @ 20:56:17
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Märta

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag vilja ha en grön randig overall med lappar på knäna. Den skulle säkert passa vårt barnbarn som beräknas komma i slutet av juni. Jag länkar. /Märta

2009-04-21 @ 21:09:26
URL: http://angsgard.blogspot.com
Postat av: Lycklig mamma till en nyfödd pojke

Har jag turen att vinna väljer jag en overall med huva från Organics for Kids

MVH

2009-04-21 @ 23:03:48
Postat av: Belma

Väldigt fin blogg.

Jag är med och tävlar. Jag skulle välja en mjuk overall med huva från Organics for Kids

Kram

2009-04-21 @ 23:05:50
Postat av: Amina

Jag väntar min första son som kommer i slutet av juni och det vore trevligt om jag vann ett starpaket från Under The Nile och Bamboo Baby till honom.

2009-04-21 @ 23:08:01
Postat av: Therese

Hej! Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag välja den rosa bodyn från Positively organic:) Mvh Therese

2009-04-22 @ 08:16:44
URL: http://eldvina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!



Jag vill gärna vinna jeansklänningen med prickigt foder. Den skulle jag ge i present till en liten prinsessa som jag faktiskt aldrig har träffat (men snart kanske!) men vars mamma jag bytt tankar med i många år per brev. (Även mail, sms, telefon och vi har träffats några ggr på senare år.) En suverän vän på distans! Hon har tre pojkar som är födda samma år som mina barn, men när lilltjejen skulle komma hängde jag inte på... ;-) Skulle vara jätteskoj att ge henne en överraskningspresent!

2009-04-22 @ 08:57:04
URL: http://mittlillarum.blogg.se/
Postat av: CecilieB

Jag skulle välja den sköna gröna bodyn från Positively Organic, med ett stort blad på!

2009-04-22 @ 15:26:41
Postat av: Jasmin

Du har så underbara tävlingar. Om jag skulle vinna då skulle jag välja en overall med huva från Organics for Kids till min nyfödda son.

2009-04-22 @ 18:15:14
Postat av: Karin (Albins mamma)

Hejsan! Jag är gärna med och tävlar :)



Skulle jag bli den lyckliga vinnaren så skulle jag nog välja den gråa overallen med vita prickar på.



Jag har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/valfritt-plagg-fran-ekobaby.html

2009-04-22 @ 23:15:09
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: ung pappa till Inez

Hej



Om vi skulel vinna såå skulle jag välja en klänning åt min dotter :)

2009-04-22 @ 23:50:17
URL: http://ungaforaldrar.blogspot.com
Postat av: jenny

Hittade hit av en slump och vilken tur att jag gjorde det för då kan jag ju också vara med och tävla om ett valfritt plagg:-)



Om jag vann skulle jag vilja ha den söta huvtröjan 2 i 1 till en av mina tvillingar i magen.

2009-04-23 @ 07:45:01
URL: http://jennyshus.webblogg.se/
Postat av: Malin

Om jag vann skulle jag hemskt gärna vilja ha Overall

från La Queue du Chat beige randig i strlk 6 månader till våran minsting i familjen. Overall är så bra nu när han snart ska börja krypa. Och hur fina är dom inte?



Nu håller vi tummarna!



Malim

2009-04-23 @ 09:37:38
URL: http://mtlftavling.bloggagratis.se
Postat av: Malin L

Jag vill vara med och tävla! Om jag vinner önskar jag mig den blå t-shirten med trycket Melting Hearts, den är söt och passar perfekt i sommar!

MVH

Malin L

malinlofving(at)gmail.com

2009-04-23 @ 15:47:10
Postat av: Carola L

Jag vill vara med och tävla - länk till tävlingen finns i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla



Overall från La Queue du Chat är min favorit!



2009-04-23 @ 22:07:58
URL: http://mammamuh.blogg.se/
Postat av: Roberto

Om jag vann skulle jag välja ut den turkosa bodyn ifrån Positively Organic, till min lille kille som snart kommer till världen!

2009-04-23 @ 22:59:23
Postat av: Bonnie

Oj vilken underbar web shop.

Om jag vann skulle jag välja den rosa overallen med vita prickar. Älskar rosa med vita prickar!

Såg att det fanns en likdan filt oxå.. underbar!



Kram Bonnie

2009-04-24 @ 00:00:55
URL: http://bonniesvitarum.blogspot.com/
Postat av: Annica Branting

så mycket fint, men jag skulle välja en turkos body (Positively Organic).

2009-04-24 @ 11:21:27
URL: http://www.branting.org
Postat av: Lizelotte

Hej!

Jag vill vara med i tävlingen.Finns mycket man skulle vilja ha, men jag skulle välja den grå/vit/blå randiga Overallen med huva från Organics for Kids.



Har länkat i min tävlingsblogg: http://lizelottestavlingsblogg.blogg.se/2009/april/valfritt-babyplagg-26-april.html

2009-04-26 @ 10:55:15
URL: http://lisa89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle välja tröjan La Queue Du Chat, som är blålila i färgen med en liten figur på. Blir till min lilla tös så storlek, 24 mån blir bra:)

2009-04-26 @ 21:51:25
Postat av: Gry

Hej!!

Sent ute är jag som vanligt, men har länge funderat på att lämna en kommentar till dig. Jag vill först tacka för din underbara "må-bra-och-bli-glad-blogg", som jag halkade in på via aftonbladets artikel om dig. Är numera en läsare dagligen =)



Nu vill jag se min möjlighet, bland nästan 100 (!) andra tävlande, till att vinna en underbar present till min bästa kompis som får sitt första barn i augusti! Själv har jag inga små, men skulle bli såå glad om jag fick ge bort antingen "filt 2i1" eller Startpaketet i brunt och vitt. Tänkte göra en presentkorg med smått och gott (med inspiration från dig).



Fortsätt njuta av våren i oslo, som jag saknar! Har själv flyttat därifrån till norra delen av sverige..

2009-04-26 @ 22:08:26
Postat av: Malin

Jag skulle gärna vilja vinna dom superfina Hängselbyxorna från Bamboo Baby storlek 6-12 mån pris 299kr.



Trevlig sommar!

2009-06-25 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0