Ella tittar på Mamma som viker tvätt


Mamma, jag kan hålla i en leksak!
Skallran ( en av två) + en söt haklapp som ni ser här är presenter ifrån AnnaStina.
Hur söta som helst, men Ella är för tjockis för de flesta haklappar ( dreggelskydd) så den får "ligga" runt halsen) ;-)

Oj nu tappade jag den, men vad gör det?

Ella skratatde till högt idag. Hela jag bubblade av lycka!
Hon är så glad mellan gråtattackerna ( tandont + lite magont eller både samtidigt, vet inte helt) och vi har riktigt roliga pratstunder nu. Jag har saknat bebistiden känner jag. Vår älskade son är ju så STOR nu. Världens finaste kille! Pratar och berättar och ikväll hängde han med sin Pappa för att köpa en radiostyrd bil.

Inte vilken som helst utan en som kostar lika mycket som min fina rosa pc.... MEN, han ska ha den som slutasnusamotivation - han har på egen hand kommit fram till beslutet och gissa vem som ska heja in i det längsta? Tro och hopp är det man tappar sist av allt!

Just nu är Skai här och de ska leka med bilen, haha så sött!

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hej!

Kika kärna in på min blogg och svara på mina frågor. De skulle vara jättesnällt :)

Ha det bra, kram Molly!

2009-04-28 @ 21:22:42
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Jenny Haglund

Hej!

Jag är själv mamma till en underbar liten kille och nu funderar vi om inte det är dags att utöka familjen. Så jag undrar om inte du skulle vilja dela med dig av dina erfarenheter av att ha två barn helt plötsligt. Hinner man med båda två? Räcker man till? Räcker kärleken till åt alla? Egentligen kanske man kan tycka att det är självklara svar på alla frågor men det skulle ändå vara skönt att höra någon berätta som vet hur det känns.

Tack för en bra blogg. Det är ett previlegium att få följa din familj.



Kram Jenny

2009-04-28 @ 21:31:39
Postat av: skinny

hehe, min fästman har också en sån dyr leksak. Dock utan att slutat snusa, vilket jag skulle önska. Håller tummarna för er nu då!

2009-04-28 @ 22:33:10
URL: http://www.metrobloggen.se/skinny
Postat av: Anonym

Vilka fina strumpor Ella har!

2009-04-28 @ 22:39:00
Postat av: Amanda

Va underbart det låter!!

2009-04-28 @ 22:55:14
URL: http://nebulosa1.blogg.se/
Postat av: Rastapopoulos

Låter supermysigt! Det är så underbart att höra de små skratta =)

2009-04-28 @ 23:13:27
URL: http://rastapopoulos.blogg.se/
Postat av: Lena

Oj vad stor hon blivit, din lilla tjej! Och söt som socker! =)

2009-04-29 @ 08:14:21
Postat av: Lilla Fröken

Så söta strumpor Ella har på sig. :) Trevlig onsdag!

2009-04-29 @ 11:17:53
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Så himla söt hon är :)

2009-04-29 @ 16:30:19
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: ModigaMalin - 4 årig bloggerska

Åh vilken söt bebis när jag blir stor så vill jag bli moster, mamma och polis

2009-04-29 @ 21:34:46
Postat av: Josefine

TACK!



Jenny: JA allt fixar sig, man klarar mer än man tror och kärleken är självklar. Jag LOVAR =) Då man lärt känna varandra som en familj på fyra så är det helt ljuvligt. Självklart även första dagarna men då kände man mer oron över det praktiska. Men snabbt ammade jag och sjöng godnattsaga samtidigt. Kissade, läste bok och bytte blöja samtidigt. MEN är man två som vi oftast är så finns det ju en famn till varje barn. Jag beundrar ALLA som har barn men speciellt dem med fler än ett då det krävs koordination och en massa tålamod. Oroa dig inte, följ ditt hjärta!KRAMAR!

2009-04-29 @ 23:41:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Sandra

Hej josefin det är Sandra gud så fin blogg du har och villken söt dotter du har var köper du alla hennes kläder nånstans skulle med villja få tag i sonna kläder var kommer dem här kläderna i från skriv tillbaka tack många kramar från sandra

2009-05-06 @ 16:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0