Fredag+lördag

Här har det varit full rulle sen imorse! E klev upp med Elian vid 7 och jag och Ella har legat och ammat och myst. Men nu tog jag just tag i hemmet så förvandlades till en härlig fest igår med underbara vänner. Vi dansade och sjöng här tills klockan nästan var 3.

Elian är ute och leker på vår gård med grannen och E övervakar i pyjamasbyxor, så himla skönt att barnen kan leka utan större utflykter en dag som denna ;-)

Nu tänkte jag lägga in lite bilder ifrån vår härliga helg. Det var längesen så mycket KUL skedde på samma gång!


Här är jag på väg hem ifrån ÅpenBar i fredags.


Anne, jag och hennes nya trevliga kollega!


Varje år går vi på Marknadsdagen i Majorstuen men vi kollar sällan på något som finns att köpa, det är bara total kaos.
Vi går alltid igenom folkmassan och känner att nej det här var ju inte så kul men så äter vi något gott och har trevligt ändå ;-)
Stefan är ju Elians idol så han kunde såklart inte somna då vi möttes utan han somnade några timmar senare efter massa lek.


E shoppade som sagt på ZARA och Elian lekte kurragömma ;-)


E testade sina nya kläder redan på väg till Waynes ;-)
Tänk att just jag och Petronella fick de finaste och bästa killarna!

Kommentarer
Postat av: Isabellas&Minnas mamma

Vilken härlig bild på dig! Du ser ut som en kändis på röda mattan. Saknar bilder på dig när du har använt din nya locktång. Är den prisvär? Modella och lägg upp MASSA bilder nu!!

Kram kram!

2009-04-26 @ 21:26:09
URL: http://alskadeisabella.blogspot.com/
Postat av: Josefine

Men oj tack snälla söta du =)



Ja jag älskar den. Men använder den mest en sekund på luggen och ibland i topparna. Den blir snabbt varm och ger fint svall. Löp och köp =) KRAM!

2009-04-26 @ 22:40:45
URL: http://www.prinsessandagbok.com
Postat av: Anonym

Hej! Vilken fin väska, ser ut som en Chanel?

2009-04-27 @ 14:49:18
Postat av: Kicki

Heej! alltid lika söt. Vilken fin klänning du har på dig. Vart har du köpt den? är lite nyfiken, för jag hade gärna velat ha en sådan;)

2009-04-27 @ 17:52:58
Postat av: Anonym

Heej! alltid lika söt. Vilken fin klänning du har på dig. Vart har du köpt den? är lite nyfiken, för jag hade gärna velat ha en sådan;)

2009-04-27 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0