MAMA

Nu har jag packat upp alla våra väskor och tvättmaskinen går varm  ;-) Elian somnade nybadad tidigt ikväll, perfekt inför dagis imorgon. Hela påsklovet har han fått vara vaken lääänge så det är bra att få till vardagsrutiner igen!

Ni kanske såg att jag läste MAMAs gravidbibel imorse? Jag ville så gärna läsa intervjun med Hannah och jag kan varmt rekommendera den. Massa kul läsning för dig som är gravid eller har småbarn. Det var en kul "faktaruta" om barnens 1-18 år och massa annat skoj.


Vad jag ville säga är att även om du inte är gravid men gillar MAMA så borde du läsa denna!

Nu längtar jag SÅ efter att norska Kamille kommer i min brevlåda eftersom min goa AnnaStina skapat mycket av innehållet i Kamille Mor & Barn och då kan det inte bli annat än fabulous!


Kommentarer
Postat av: Stine!

Hei Josefine!

Så utrolig fin blogg du har! Jeg blir skikkelig verpesyk når jeg leser inne her! Barna dine er jo helt skjønne! Men jeg får nok vente et par år til!



Keep Up The Good Work!



Hilsen fra fast leser!

2009-04-13 @ 20:31:47
Postat av: Anna

Vad är det dyraste du har köpt?



Hoppas din vecka blir bra!

2009-04-13 @ 21:00:49
URL: http://tresmating.se
Postat av: sarah

Hei Josefine!



Jeg har fulgt bloggen din en stund nå, og den er så koselig. Ser ut som dere har en fantastisk familie og du virker så god.

Jeg er fast leser og gleder meg alltid til å se hva du skriver og viser. :) skjønne barna dine og alle hverdagslige ting. Jeg har ikke barn, men både jeg og min er kjære leker med tanken. Er 23 år nå, og syns nesten det er på tide. Jobber med de herlige små og lysten blir ikke mindre av den grunn!



Ønsker dere all lykke videre.

2009-04-13 @ 21:06:05
Postat av: Maria Ö

Jag trodde att det var en tidning för just gravida. Men då ska jag ju köpa den imorgon, har spanat in den :-). Kram

2009-04-13 @ 21:08:45
Postat av: Josefine

TACK! Barn ÄR livet!



Maria: Så dumt att vi ej hann ses i påsk men det blev bara familjetid och jag ser ju mina kusiner så sällan. Hoppas ni myst? Ja tidningen är absolut för oss också, jag gillar Hannah!



KRAM

2009-04-13 @ 21:24:26
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Rövarmamman

Å ska nog också a o köpa gravidbibeln:)



O norksa kamille ska ja passa på att köpa när vi ska till Norge på 1-års kalas i helgen:)

kram och strunt i alla dumma kommentarer, men det är verkligen tragsikt att de finns så många människor ute i landet som bara är avis på alla andra! Du verkar vara en toppen mamma och har en underbar familj! påsk kramar till dig

2009-04-13 @ 21:42:06
URL: http://roxenmo.se
Postat av: AnnaStina

Underbara vännen min! du är fantastisk som skriver så fint om mig, TACK kära du ! :) Det känns så spännande att allt jobb jag gjort lanseras imorgon och jag längtar till jag får höra vad du tycker ? Måste föresten försöka få tag i den där gravidbibeln för jag vill också läsa om Hannah. Puss !! :)

2009-04-13 @ 23:46:17
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0