MeMini

Båda barnen sover ute i vagnen så jag snabbfotade det fina vi fått så att ni kan se! Det är underbara KRISTINE VIKSE som skickat paketet ifrån Memini. Allt var så himla fint och kommer användas flitigt, TUSEN MILJONER TACK Kristine!


Mysig dress åt Elian med huva och sköna muddar.
I LOVE muddar på barnkläder så de ej trampar på byxor + att de kan användas läänge då man kan köpa lite för stora utan att det syns.



Tänk fina Ella i denna i sommar med min virkade solhatt sen jag var liten... *drömmer*

 
Träknappar, precis som på Ellas härliga grå ulldress som ni sett tidigare.
Den finns inte att köpa nu men en liknande kommer i höstens kollektion.


Elian kommer vara så tuff och samtidigt praktisk klädd i vår / sommar!


Sötaste byxorna!
Liknande såg jag då jag kikade på bebiskläder åt Elian kommer jag ihåg,
så KUL att de är i årets kollektion också.

På stranden i skuggan.... SNART sommar! ;-)


Hur sköna som helst, ni kanske förstår hur GLAD jag blev av allt fint



Snyggaste vårjackan kommer Elian definitivt att ha.
Vi får se om han byter sin gröna till denna, en bestämd ung man har vi men denna matchar hans nya vårskor ( att leka i) perfekt. De är också blå.


 
Jackan finns också i finaste rosa och är då en härlig kappa!


Ska vi ha på oss dessa samtidigt alla fyra?
Härliga Pappa, Mamma, Lillasyster och Storebrortröjor så att vi kommer ihåg vem som är vem ;-)

Ps. Ni som vill shoppa, HÄR finner ni butiker.

TACK igen, så himla kul med vårnytt i garderoberna!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tänk så mycket fint det finns till små bebisar...

2009-04-18 @ 15:52:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: anna

vilka fina barnkläder!

2009-04-18 @ 16:19:23
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: bella

så söta "familje-tröjor" :) din blogg är så härlig =)

2009-04-24 @ 18:48:40
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0