middag ute i trädgården

Ella somnade lite oväntat då vi lagat mat tillsammans. Hon i babysittern på bordet och jag skar grönsaker och stekte mat samtidigt som vi hade massa ögonkontakt. Det är så magiska stunder de pratstunderna!



Här är vi för någon minut sen, testade webcamen!
Ella i fin hallonröd omlottröja ifrån FrankaSthlm.

Nu ska jag duka fram så att vi kan äta í solen. Sockerbiten sover i sin vagn ute. Det ÄR praktiskt och mysigt att bo nära skogen med barn. Ändå tar det knappt en kvart in till stan på dagarna med bussen som kör direkt, I like! Fast en önskan är att t-banan hade gått härifrån så att man slipper kö om eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Randy

Låter mysigt men jag kmr nog att fortsätta att bo i innerstan när jag får barn!

2009-04-22 @ 17:39:55
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Flip-Flops And Sock

Va harru för webcam? du fåår gaanska så mycket skarpare bilder än mig me webcamen asså.



xoxo

Flip-Flops And Socks

2009-04-22 @ 18:44:13
URL: http://flipflopsandsocks.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej Josefine!

Du har en jättemysig blogg, jag älskar att gå in här, men kommenterar inte så ofta tyvärr! Du ser så otroligt fräsch och fin ut jämt, får jag fråga vilket läppstift du använder på bilden? Hälsningar Maria

2009-04-22 @ 19:10:11
Postat av: Elin

Vad härligt att äta ute! Här i stockholm är det sviiinkallt.

2009-04-22 @ 19:28:14
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0