Sov sött Valborg!

Just nu sitter vi här och Skai och E snackar bil. Jag säger bara att det ska vara billigt, haha inte så lätt alla gånger. För oss är det otroligt viktigt att bilen är säker, skön att köra och åka och gärna fin att se på såklart.

Jag tror att INGEN läser bloggen ikväll, alla firar nog Valborg på ett eller annat vis ;-) Kanske med familjen, grillat och brasa eller fullt ös. Oavsett så firar man inte alls så i Norge så jag har blivit van det. Men jag hoppas att alla ni som FIRAR har det riktigt riktigt KUL!

Nu är det snart natta för mig känner jag.

SWEET DREAMS!


Ella på bussen på väg hem idag!
Det var väldigt varm och hon satt i strumpbyxor och body och softade.
Busschaufförer kör OFTA som galningar, not good!



Sötisarna äter dinner!

Kommentarer
Postat av: Hege :-)

Er nok en og annen leser her, skal du se... ;-)



Hva menes med å feire Valborg?



Ønsker dere 4 en riktig superduper langhelg!

2009-04-30 @ 23:53:04
Postat av: Fred

Söt tjej längst ned, eller vacker.

2009-04-30 @ 23:58:48
URL: http://enfranskbulldogg.blogg.se/
Postat av: ina-bina

En svensk läsare har du i alla fall! :)



Jag firar inte alls, men alla andra här i Göteborg är förmodligen inne i Slottskogen och super skallen av sig. Lite trist egentligen, men det är inte min grej :/

2009-05-01 @ 00:05:03
URL: http://inabina.blogg.se/
Postat av: Vanadesse.

nawww vilka sötisar =)

hoppas att du/ni haft en bra valborg!

2009-05-01 @ 00:19:20
URL: http://vanadesse.blogg.se/
Postat av: Nickan

Vilken mysig dag ni verkar haft! Hoppas er valborgskväll även blev härlig! Här i Lund är det fullt ös. Många kramar

2009-05-01 @ 00:35:23
Postat av: Sara

Vi firar inte heller valborg. Dels för att jag förut arbetade oregelbundet och min man fortfarande gör det. Helger och kvällar, liksom vardag. Det är tråkigt, men i stället får vi ta vara på de lediga dagarna, som ofta infaller på vardagar, då andra jobbar.

Trevlig helg.

2009-05-01 @ 08:23:24
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycker det är mer regel än undantag att bussarna kör alldeles för fort. De tänker varken på passagerarnas säkerhet eller andra medtrafikanters. Dåligt!



Och i samma veva så kan jag säga att jag förstår inte varför de inte använder sig av nigningen som de har när man ska på och av med vagnen. Det skulle ju underlätta så otroligt mycket!



Ha en fin dag :)

2009-05-01 @ 08:42:42
Postat av: Mia

Fina bilder :) Hoppas ni hade en mysig valborg och får njuta av solen idag!

2009-05-01 @ 10:03:48
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/
Postat av: Tobias

Söt bild :)

2009-05-01 @ 10:21:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: maria

hej, josefine jag undrar ifall du vet var jag kan köpa myggnät med mönster på, av typen du fick till Ella? Du länkade till en norsk hemsida, men du kanske även känner till någon svensk sida som säljer dom? Skulle bli tacksam för hjälp!

Mvh maria

2009-05-01 @ 10:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0