Dinnertime!

DINNERTIME!

Nu står maten i ugnen, idag blir det oxfilé med hemmagjort potatismos och sås. Yummie! Vi tänkte försöka äta det vi har hemma nu för sen drar vi iväg på SEMESTER! Men vi lämnar inte hemmet obevakat, det är så lätt att se på nätet vem som är hemma eller ej och vi har Heidi som bor här i sommar och fixar med post och annat. Skönt för henne att ha trädgård och ett hus för sig själv och sina vänner.

Jag är HAPPY för det fixade sig med nageltid inför galan. Jag har verkligen inte planerat eller tänkt mycket på outfit så jag känner att fräscha naglar kan jag iallafall ha. Då Ella var på väg kände jag att jag inte orkade åka och fixa dem men Rogers naglar ( Kallas Neglemannen)  håller länge, kostar inte för mycket och blir SNABBT gjorda = perfekt för en Mama i farten! Så Roger fixade en lucka för mig imorgon och 18.30 ska jag dit.

Självklart får ni se resultatet! Händer och ringar blir så mycket finare med naglar även om jag i perioder gillar korta med färg på.

Oj nu är det dags att laga sås.

NJUT KVÄLLEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0