Eftermiddagen:


Vi åt tacotallrikar och Ella fick havregröt. Hon åt och skrattade omvartannat!


Elian busig som alltid!
På dagis idag fick jag höra att Elians bordsskick är utmärkt. Tur han är duktig då vi inte ser iaf ;-)



Havregröt smakade toppen!

Sen gick jag in i butiken och köpte lösviktsgodis... Ganska mycket. MEN så tappar jag påsen sekunden efter jag betalat så jag får bara lägga allting i påsen igen och kasta den. Buhuu!

Jaja sen var det dags för en visning och nu är vi hemma igen! Skriver mer om hur vi gör med lägenheten en annan dag ;-)

NJUT KVÄLLEN alla ni goda därute,nu ska barn i säng i vårt hus - wish us luck!

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh nu blev jag nästan lite nostalgisk...den där gröten brukade mina prinsar också äta=) Oerhört praktisk att ha med i väskan!!



De älskar havregrynsgröt än idag, men nu ska det avra "riktig" såklart (de är ju ändå 2&3 nu...;=)



kram/E



Postat av: Anna

Neeeej...och lösviktsgodis så är så dyrt i Norge?!!( vad jag har förstått fr Gizmolinas blogg)Så då blev det inget godis då.. Ha en fin kväll ändå. Kraaam

2009-08-13 @ 20:21:48
Postat av: Anna

"SOM är så dyrt i Norge.." ska det stå

2009-08-13 @ 20:23:03
Postat av: Häxan

Jag tycker det är så härligt att ni tar med barnen på allt. Jag har själv alltid gjort det och mina barn är nu 22, 18 och minstingen är 7. Det gör dom sociala och dom lär sig att vara i alla miljöer. Viktigast att uppföra sig som folk och det lär man sig om man får vara med. Inte sitta och titta på tv som många barn gör massa timmar varje dag.

2009-08-13 @ 20:24:53
URL: http://alladessaliv.blogg.se/
Postat av: Ellen

Moro at vi gikk forbi hverdandre idag, siden du skriver så personlig og viser en del bilder av deg selv blir det jo til at vi som leser bloggen kjenner deg igjen :) Det er så utrolig hyggelig med din blogg, du forteller og viser bilder på en flott måte. Setter pris på en så åpen og reflektert mammablogg! Gleder meg til å følge deg og dine videre :) Ellen

2009-08-13 @ 21:12:58
URL: http://ellenvinorum.blogspot.com
Postat av: johanna.L

Ska ni flytta ifrån ert fina hus?? Hoppas att du lyckades somna i någorlunda tid =) Kram

2009-08-14 @ 00:27:20
Postat av: Mie

Ser ut som at dere sitter å koser dere på Lambertseter senter..kan det stemme? Herlige hverdagsbilder i hvertfall :) Ser kjempe koselig ut!

2009-08-14 @ 08:31:54
Postat av: Josefine

Ja det ÄR dyrt, tror jag betalade 60 kr. Blä! Men köpte nytt idag =)



Ja jag älskar att ta med barnen och låta de uppleva livet! Jag tror de mår bra av det och att inte förvaras hos barnvakter så fort något ska göras. Alla är vi olika.



JA vi var där igår =)

KRAM!

2009-08-14 @ 20:34:23
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0