Elians dag


Denna speldosan kommer ifrån Doppresent.se och den var mycket uppskattad av vår treåring.
Självklart kan ålder bytas ut efter behov.



Sallad till pajerna!

Först kom Bestemor, Pappa, Tante Heidi och Eirik och lite senare även Håvard och uppvaktade och Elian blev glad över både besök och fina presenter!
Sen kom vänner: Petronella, Stefan, Sindre, Viktoria och Martin. Alla hade med sig presenter och fick kramar. En väldigt nöjd födelsedagskille som trippade omkring och lekte hade vi härhemma. LYCKA! Han fick också fina sånger via telefonen ifrån Sverige.



 

 
Elians kläder kommer ifrån NovaStar.


Make a wish! Fotbollsmål och fotbollar med ljus i blåstes ut alldeles själv i år.


Ella i MeMiniklänning och Mamma i H&Mklänning med linne ifrån Gina Tricot.


Finaste Petronella hade fixat focacciabröd! Ska ge er receptet en dag, det smakade lovely!

  
Boys ( + Ella) & Girls. Solen sken ;-)


Ella byter kläder ganska ofta ;-) Speciellt då hon äter mer matigt än mjölk...
Här i fransk 2hand.


Kvällsmys med Stefan. Här var Elian så trött så trött...
Tillslut fick jag lov att lägga honom och han somnade så skönt.

Då barnen somnat skålade vi i gott italienskt rödvin innan alla begav sig hemåt. Tänk att få dela livet med underbar familj och vänner?
Jag är så GLAD!

Nu ska jag bums i säng. Imorgon kommer "lattemammorna" hit. Det är verkligen dags för oss att investera i en kaffemaskin. Nescafé får duga så länge ;-)

SOV GOTT

Kommentarer
Postat av: GMLT.se

Hoppas att ni hade en helt fantastisk dag! Ge den stora killen en varm Grattiskram ifrån mig!



Massa kärlek till dig!

2009-08-19 @ 04:32:55
URL: http://gmlt.se
Postat av: Titti

Grattis Elian på födelsedagen :) Ha en härlig dag!

2009-08-19 @ 06:58:00
URL: http://tittiolsson.blogg.se/
Postat av: F

Vilket supermysigt kalas ni, och elian, verkar ha haft! sen måste jag säga att petronella alltid är såå himla fin!

VARIFRÅN kommer klänningen hon har på sig??

Kram kram och tack på förhand

2009-08-19 @ 08:51:38
Postat av: Doppresent

Födelsedagstårtan kommer från Doppresent.se och finns på följande länk

http://www.doppresent.se/fodelsedagstarta-speldosa-p-436.html

2009-08-19 @ 09:05:40
URL: http://www.doppresent.se
Postat av: Jacks mamma * Ung, snart högskolestuderande mamma*

En sån speldosa fick våran lilla Jack i doppresent, än så länge har den stååt utan siffra men om 2 veckor sätts en 1 i. Gud vad tiden går fort!

2009-08-19 @ 09:45:05
URL: http://jacksmammas.blogg.se/
Postat av: Victoria

En liten fråga, vilken inställning kör du dina foton på? Jag har en lika dan kamera och blev nyfiken.



Fina foton!



Mvh

Victoria

2009-08-19 @ 11:22:30
Postat av: malin från Öland

Härligt med kalas, ett jättegrattis till Elian.

Du är lika fin som alltid och din familj lika så. Jag blir så glad av att läsa din blogg för du verkar vara en sådan positiv och glad person. Det smittar av sig och ger mig som läsare ny energi och det tackar jag för:)

Ha en fortsatt underbar dag Kram från Malin

Postat av: Josefine

TACK snälla ni!!!!



Jag använder ofta inställningen porträtt eller utan blixt. Sällan auto!



KRAM

2009-08-19 @ 15:50:38
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Emma

Umgås du inte längre med annastina?

2009-08-19 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0