En soft dag med spontant besök!

Då båda barnen somnat här mitt på dagen fick jag lyxigt spontanbesök av Ashi och Vilde! (Ifrån smset kom att de var på väg gick det kanske 20 min. Jag duschade, klädde mig, sminkade mig och hann tom duka fram till lunch!) Då fick jag iaf någon som kom och åt lite paj och rester ;-) Så himla kul med sällskap av min finaste Ashi och jag hade en lite grå dag då jag kände mig så dum som behövde ställa in Mammalunchen i sista sekunden. Men det är ingen god idé att försöka vara värdinna till 5 mammor och bebisar + ha en småsnorig son som säkert blir blyg med okända gäster. Vill självklart inte smitta heller men jag tror verkligen han är snorig pga att det växlade så mellan varmt / kallt ute igår på födelsedagen.

Däremot vaknade han superhappy efter en vilostund och då Ashi skulle åka för att hämta Henrik frågade hon om Elian ville följa med. Så helt plötsligt var det bara jag och Ella härhemma och jag gick direkt upp i sängen och SOV med henne en stund. Nu är jag en ny människa igen!


Just nu.

Kommentarer
Postat av: mariann & emilie

Forsinket bursdagshilsen til store Eliangutten fra oss :-) Håper han blir frisk snart. KLEM KLEM

2009-08-19 @ 15:53:55
URL: http://marianns.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Alltid lika fina du! Skönt med en slappdag, fast jag vet att man blir lite rastlös. Du kanske kan smita iväg och träna ikväll, du som blivit så duktig. Försöker peppa dig lite...

2009-08-19 @ 15:58:24
Postat av: Nina

Konstigt, mitt namn försvann i kommentaren ovan.



Kram

2009-08-19 @ 15:59:31
Postat av: Angel

va fräsch du ser ut :)

2009-08-19 @ 15:59:41
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Linda

Söt du/ni är =)

2009-08-19 @ 16:51:16
URL: http://lindizzi.blogg.se/
Postat av: Johana

Men blir man verkligen snorig av att växla mellan varmt och kallt. Trodde det var en myt.

2009-08-19 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0