HAPPY MÅNDAG!

En ny vecka med nya möjligheter står framför oss! Här leker Ella naken på golvet och Elian dricker nyponsoppa. Han vaknade nyss och det tror jag är skönt - att få sova ut och starta veckan soft. Han ska leka på dagis några timmar medans jag fixar några detaljer tills imorgon ( foto av huset) och Mormor ska lyxa till det med klipp hos min frisör.

Vi önskar er en HAPPY MÅNDAG!  


E läser kommentarer igårkväll om att han styrs med "järnhand".
Han blundar lite extra för att visa hur illa han har det ;-)

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja han ser verkligen ut o ha det tufft......! =)



Skönt att du tar det på ett bra sätt!!



Ha en bra dag!



Mvh Liza

2009-08-31 @ 08:58:17
Postat av: Johanna

Ja, det är ju så moget och fortsätta surra om det då. Men det är ju likt dig. Kul att ni kan skratta åt det iaf.

2009-08-31 @ 08:59:50
Postat av: Angel

Johanna:Du verkar mogen du med,tror det kallas ironi från prinsessans sida,nåja hoppas ni har en fin dga ;)

2009-08-31 @ 09:36:43
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ängel(?); Japp, Mogen, det är mitt mellannamn, det. Och nej, ironi tror jag inte att det är, det vet inte "Prinsessan" vad det är. Det har hon berättat för mig.

;-)

2009-08-31 @ 09:47:19
Postat av: Stina

Hej! Ja måste bara säga att det som skrivs om er igår kallas avundsjuka. Människor som inte vet. Ni verkar ha det jätte bra och ingen verkar bli styrd. Keep on! Kramar från oss.

2009-08-31 @ 10:03:34
URL: http://buddhas5.wordpress.com/
Postat av: cajsa

Som sagt, bra att ni verkar ta det med ett leende.



Men om nu många läsare tror allt det om dig som skrivs i olika kommentarer så är det ju du själv som sänt ut de signalerna på ett sätt, läsarna vet ju inte mer om dig än det som DU själv skriver om i DIN egen blogg. Det är ju ingen annan än du som skriver om hur du/ni är i ert förhållande.



Jag minns ett inlägg där du skrev att E fick fråga dig om lov för att titta på en fotbollsmatch. Det kan man ju tolka hur man vill och så kan det hända att man får fel uppfattniong om din roll i ert förhållande....Jag kanske har fel, bara en tanke.

Ha en bra måndag!

2009-08-31 @ 10:04:36
Postat av: lisa

stämmer man inte av med varandra åt båda håll om man har ett förhållande och framför allt barn tillsammans?? "frågar" man inte alltid sin partner om det är okej att göra någonting på egen hand med hänsyn till hur dagen ser ut med barn, jobb och andra tider som ska passas. det är väl inte så märkvärdigt? det betyder ju inte heller att den andra partnern bestämmer snarare att man planerar tillsammans. känns som att planering och kommunikation är självklara inslag i alla förhållande jag känner till och som fungerar. utan att någon styr den andra för det....

2009-08-31 @ 10:09:14
Postat av: Sophie

Ja jag kan ju säga att jag själv är lyckligt gift med min man, vi har varit tillsammans i 8 år och har snart 3 barn tillsammans! Jag vet hur det känns när folk som inte har en aning gnäller på en för att man är FÖR bestämmande eller nått liknande. Jag är inte bestämmande men jag tycker inte heller att allt är helt ok, man måste väl visa varandra hänsyn! Jag tycker att Ni verkar ha ett helt normalt familjliv och just därför tycker jag det är himla kul å läsa den här bloggen, annars skulle jag faktsikt inte göra de! Vi bor på en annan sorts ort än vad ni gör och har det kanske många gånger inte lika "glammigt" om man kan kalla det de, men jag njuter av att få läsa om andra som bor i en stad och kan gå ut och äta gott ofta och klä upp sig... Jag gillar er familj som den familj jag "lärt känna" här på datorn, sen kan man inte visa allt, det är självklart! OCh sen som en sista grej så tror jag att du kan verka dominant just för det är DIN blogg, det är dina tankar och åsikter, inte E:s, hade han en egen blogg skulle man nog höra att han säkert också har en del att säga till om, för så antar jag att det är =)

Kram på er!

2009-08-31 @ 10:21:17
URL: http://ladycheese.bloggagratis.se
Postat av: UE

Ja, och vem skulle han hålla med????? Den som skrev kommentarerna eller Dig?

Oavsett vilket så är det ju ert liv, Ni har själva valt. E har själv valt. Med andra ord MAN väljer själv hur man vill ha livet.

Så Josefin, ta inte åt dig, du har valt att vädra ditt liv för alla. Detta är tyvärr baksidan.



Ni som inte tål vad som står i bloggen, läs den inte. Kan ni inte låta bli, så låt åtminstone bli att kommentera. Tänk om Josefin hade kommenterat Ert liv.



Ha en bra måndag och njut av livet

2009-08-31 @ 10:34:21
Postat av: Josefine

Hihi!



Ha en fin dag allihop!

2009-08-31 @ 10:38:24
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Karolina

Haha, roligt att ni kan ta det så och skoja om kommentarerna! :) Ha en skön dag!

2009-08-31 @ 11:19:15
Postat av: Rebecca

Skitgullig blogg! :)

2009-08-31 @ 11:41:13
URL: http://beccibabe.blogg.se/
Postat av: marie

många gröna människor här eller? ;) Josefine hoppas ni får en toppen vecka och tack för dina fina svar när man frågar nåt här i kommentarerna.. kan inte alltid vara så roligt för dig att läsa alla kommentarer speciellt inte när vissa är så avundsjuka...men då får du ju å andra sidan bara bekräftat att du har en väldigt söt och gullig familj:)

2009-08-31 @ 12:16:24
Postat av: Sofia

Förstår inte att man kan läsa in så mycket i några bilder!!! Jag gissar att folk är avis helt enkelt.



Men jag måste faktiskt erkänna att jag har tänkt på att E ser lite sliten ut under de senaste månaderna. Dock skulle jag aldrig ge mig på att spekulera kring varför. Han är väl en trött småbarnsförälder som oss alla tänker jag.

2009-08-31 @ 12:52:33
Postat av: malin

gud så söt bloggdesign du har! blir avis

2009-08-31 @ 13:08:42
URL: http://maliniklasson.blogg.se/
Postat av: M

I småbarnsföräldrars ansikten finns alltid ett skimmer av trötthet som lyser igenom!!

2009-08-31 @ 13:14:09
Postat av: Ann-Sofi

Styr inte vi kvinnor våra män med en jäärnhand! Det är väl så det ska vara! Eller? ;)

Nu är det ju så här oxå att vi får ju bara läsa förmodlingen en bråkdel av allt som hände i erat liv, jag menar era diskussioner får vi ju aldrig ta del av! (och tur är väl det, för något privat liv måste ni ju ha)

Kram på er

2009-08-31 @ 13:26:30
URL: http://grodansdagbok.blogg.se/
Postat av: spiderchick

haha bra då =)

2009-08-31 @ 13:28:23
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: jayde

vi som läser bloggen gör bara tolkningar om hur Josefine lever sitt liv. Vi har inget bevis på nåt. När jag läste om vad som sades om bilden trodde jag nästan att josefine har fått inneboende hemma hos sig eftersom de kunde så många detaljer. Varför skapa negativ stämmning.. klart man kan komma med synpunkter och kritik..men herregud går man inte lite för långt då man stör sig på hur folk tar en bild. Mera konstruktiv kritik TACK! Behandla människor som du själv vill bli behandlat! Folk som stör sig väldigt mycket besök ej bloggen så slipper ni lida:)

2009-08-31 @ 14:08:04
Postat av: elin

Hej skulle vilja att du har en fråge stund vad har ella för kläder vad har du och barnen för kläder idag du kan väl skriva ett innläg om era autfiter vad har ella frö haklpa ch skedd idag och pjamas svara gärna du blir jag överlycklig om jag frö svar

2009-08-31 @ 14:57:27
Postat av: Anonym

men snälla släpp detta då

2009-08-31 @ 15:37:10
Postat av: sofie

ha en bra dag! :)

2009-08-31 @ 15:44:42
URL: http://sofiewikberg.blogg.se/
Postat av: b & v

KISSIE HAR TAGIT ÖVER BLOGG-TRONEN!



Hur kunde det hända?

Förtjänar hon att vara NR 1. av alla privata bloggar?

Hur känner sig Kenza nu?

I vår blogg kan du få svar på alla dina frågor.

Check it out!

http://apieceofsisters.blogg.se

2009-08-31 @ 15:51:04
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas det går bra med städningen och packningen...

2009-08-31 @ 16:10:41
Postat av: Erika - Tvåbarns Mamma

Vilken snygg och fin blogg du har :) gillar att hitta riktigt bra bloggar att läsa. Få följa med i deras vardag osv. Det är min stil av blogg :)

2009-08-31 @ 17:17:02
URL: http://famenroth.blogg.se/
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)



frågestund på min blogg (jjuliees.blogg.se) kika in och ställ gärna en fråga =)

2009-08-31 @ 17:57:23
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja d vore kul me frågoestund!! pleeeease?

kram!!

2009-08-31 @ 18:09:45
Postat av: Anonym

Bok Sanna, En blogg för alla bok älskare!

2009-08-31 @ 18:11:42
URL: http://boksanna.blogg.se/
Postat av: Acer

hej josefine,vad är det för tum på din rosa acer? 8 eller 10? tacksam för svar!!kram

2009-08-31 @ 18:48:20
Postat av: datorer

hej josefine,jag undrar hur stor din skärm på din rosa acer är? 8 eller 10?

och undrar även vad din mac är för modell o stl?

KRAM

2009-08-31 @ 19:13:17
Postat av: Anonym

test

2009-08-31 @ 19:14:16
Postat av: Madde

Vilken söt blogg du har......hoppas du inte lyssnar för mycket på folket med de aviga kommentererna...... lev ditt liv lycklig......kram Madde

2009-08-31 @ 19:43:45
URL: http://maddes-memoarer.bloggagratis.se/
Postat av: Lilla jag

Ironi? Jag som är 31 år gammal tycker att detta verkar ju hur omoget som helst av dig Josefine! Den som har leken börjat, den får leken tåla. Varför fortsätta BLOGGA om du tar åt dig HELA tiden? Du får nog alltid räkna med kommentarer fr fjortisar!



/ Lilla jag

2009-08-31 @ 20:27:05
Postat av: Lilla jag

Ironi? Jag som är 31 år gammal tycker att detta verkar ju hur omoget som helst av dig Josefine! Den som har leken börjat, den får leken tåla. Varför fortsätta BLOGGA om du tar åt dig HELA tiden? Du får nog alltid räkna med kommentarer fr fjortisar!



/ Lilla jag

2009-08-31 @ 20:28:36
Postat av: Anonym

vad hände me bloggandet idag??

2009-08-31 @ 20:59:48
Postat av: Viola

Ville bara ge en kram till dig, det är DIN blogg och du skriver vad du vill...

JAG gillar iaf den skarpt! Kram kram

2009-08-31 @ 22:02:16
Postat av: Alizo

Välkomna in till vår familjeblogg.

KRAM

2009-08-31 @ 23:40:09
URL: http://alizo.blogg.se/
Postat av: Birgitte

Smil og vær glad for at mange her virker som om de er veldig misunnelige! Det viser bare at du har noe å misunne, for mennesker som ikke er fornøyde med sitt eget liv.

Stå på! =)

2009-09-01 @ 00:47:07
Postat av: Lily :)

Jeg synes det er så rart at folk mener at man må tåle stygge kommentarer bare fordi man blogger!?

Skal man virkelig bare lene seg tilbake å la folk tråkke på en, eller la være å svare for seg når VOKSNE mennesker oppfører seg på den måten?

Jeg blir helt satt ut over hvor mange FREKKE mennesker det finnes jeg :(

Om jeg ikke liker en blogg så lar jeg vær å lese eller ihvertfall kommentere!

Om jeg kommenterer på noe jeg ikke er helt enig i så prøver jeg likevel å minne meg selv på at jeg ikke er verdens dronning og at det jeg tenker og føler ikke nødvendigvis er det som er rett for andre.

Det går an å være uenig og komme med konstruktiv kritikk, å kalle folk stygge ting eller rett og slett bare være slem mot andre mennesker sier så utrolig mye om en person.

Sånt vokser man fra ca samtidig som man vokser fra å bruke bleier eller leke i sandkassen.



Flott at dere klarer å le litt av alle idioter også Josefine :) man må jo bare ta det med et smil, for noen klarer å være negative uansett.

Man danner seg jo bilder når man leser noens blogg, men private ting trenger man uansett ikke å kommentere synes jeg. Kjærlighetsforhold er en av disse tingene :)

Det går litt opp og ned når man er foreldre, lite søvn osv kan ta litt på, og da er det ikke like lett å være kjærester bestandig.. Flott at dere fikk feiret bryllupsdagen og koset dere sammen bare dere :) man trenger det iblant.

2009-09-01 @ 02:02:23
Postat av: M

varför tog du bort inlägget om dagis? skulle precis kommentera och då var det fel på blogg.se. sen nu är inlägget borta....

2009-09-01 @ 10:57:02
Postat av: Anonym

Vad är det som hänt? :S

2009-09-02 @ 13:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0