KÄRLEK



Vackra dotter som är MIN! Ammade precis lite och då jag la henne ned så la hon sig på sidan och kurade ihop sig som en liten banan och suckade nöjt. ♥ ÄLSKAR♥ Elian somnade faktiskt i ganska normal tid trots att han var utsliten efter helgens kalasande. Han somnade en timme i bilen hem ( vi hämtade E) och sen gick han återigen och la sig i sin egen säng (!) och sov en kortis tills E väckte honom. Han behövde nog det.

Idag köpte jag MAMA, Family Living, Chic och Queen ( Mamma kommer imorgon, som en liten överraskning åt henne, hon ÄLSKAR kungligheter) så jag ska nu bege mig till vår sköna säng och bläddra tills jag somnar. Tar svärmor som var inom på orden och LÄGGER MIG så jag får nog sömn.

KRAM till er alla underbara - tävla på nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Jphanna

Hei, Kan du tenke deg å dele med oss lesere noen av tipsene du fikk om styling i hjemmet? Det trengs en riktig styling her hjemme hos oss også. Klem Johanna

2009-08-24 @ 22:13:07
Postat av: Josefine

Det var mest sånt som är "självklart" men svårt att leva efter. RENA tomma ytor och möbleringen var han supernöjd med = spärra inga "gångar" inne ( som tex i sovrummet till balkongdörren. Möblera så att det känns luftigt osv!



Sen fick jag bra tips vart jag ska ställa ting osv. Men egentligen inget nytt =) Han var supertrevlig och duktig!



2009-08-25 @ 07:40:57
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Kristin

Ja, hon är verkligen vacker din dotter (och son!). Men så har dom ju en väldigt vacker mamma att brås på :)

2009-08-25 @ 09:10:23
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: pangis

Hon är så underbart gullig! Speciellt när hon har den där mysiga "busminen":-) Fin dag till er!

2009-08-25 @ 10:38:52
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Lisa

Söt ella är och fina kläder hon har!

2009-08-25 @ 13:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0