LÖRDAGSKRAMAR

Tjohoo alla ni därute!


Fredag för en vecka sen, dags att boka in en girlsdinner snart igen känner jag.

Det är LÖRDAG♥ och här har Mamman i huset sprungit fram och tillbaka mellan Ellas och vårt rum ( inte så långt emellan som tur är) och ammat, kagt tillbaka och ammat. Så jag är trött och vill skicka en STOR kram till alla er andra som kämpar på i samma situation. Snabbare än vi tror äter de små mindre om natten och vi ammar /ger ersättning bara en kort period av deras liv så vi får kämpa på. 

Självklart får ni ALLA en stor lördagsKRAM!♥

Kommentarer
Postat av: Lina Lennartsson

TACK!! det va precis vad jag behövde höra.. min lilla älskling är snart 6 månader och vi har ofrivilligt fått gå över till ersättning nu för hon vill inte amma mer! :( ... har inte vant mig att behöva gå upp och dona och blanda till om nätterna.. trött!



ha en fin dag med dina älsklingar, alla tre!

2009-08-15 @ 08:51:14
Postat av: Maria Ö

Jag tackar!!! Är helt slut idag :-(

2009-08-15 @ 09:57:08
Postat av: mariann

Takk for kramen, sender en tilbake :-) Håper treningen gir deg energi idag. Selv skal jeg til frisøren og litt egenlyx hjelper nok :-) Vi finner på noe når bursdag osv er ferdig. Lykke til med rekkehuset. KLEM

2009-08-15 @ 10:02:18
URL: http://marianns.blogspot.com/
Postat av: marjo

Stor kram tillbaka! Här hälsar mamma med flickor (3 och halv år gammal och en som är 5 dagar yngre än Ella). Och förlåt min dålig svenska, inte mitt modersmål... :)

2009-08-15 @ 11:15:12
Postat av: Fotballfruen

Ååå det behövde jag med! Tack... Trullebanan käkar och käkar och käkar. Jag ammar honom jämt, dygnet runt känns det som.



Ja, man blir trött!



Kram tillbaka duktiga du!

2009-08-15 @ 11:59:45
URL: http://fotballfruen.blogspot.com
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Oj oj oj.. Det är jobbigt när de små inte kommer till ro.



Nu ger jag Ludde (lika gammal som Ella) välling på kvällen, det fungerar bra :)



Hoppas ni får en underbar lördag!

2009-08-15 @ 12:43:00
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Karin - Alicesmamma

Tack... även om vi inte gått över till eget rum än (ska göra det SNART!!!) så tar det på krafterna att vakna flera gånger under natten. Men idag fick jag sovmorgon av mitt ♥... Han tog Alice när hon vaknade halv sju och så fick jag sova till nio. LYX :)



Ha en bra dag, njut av din egentid!

2009-08-15 @ 13:37:27
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Becka

Du är så himla vacker, Josefine! :)

Hoppas ni har en skön lördag!

2009-08-15 @ 16:31:58
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Liselotte,mamma till Lilly

Tack för kramen. Min dotter är nu 3½ månad & har sedan 2 veckor vägrat ta mitt bröst så nu är det bara ersättning som gäller för henne. Både jobbigt & bra tycker jag. Jobbigt på nättera & att hon inte vill ha min mat men skönt då inte alltid jag behöver ge henne mat. Ha en helt underbar dag. Kram till hela familjen Aamodt

2009-08-15 @ 17:24:28
URL: http://liselotteloves.blogg.se/
Postat av: Kristina

Takk for klemmen og klem tilbake:) Min datter er bare 3,5 UKE, hehe, så det hører jo med en del natt-amming ennå:)Menmen, det er jo som du sier bare en fase.



Kan jeg spørre, spiser du alt av mat og drikke når du ammer? Har du merket at Ella har fått vondt i magen når du har spist/drukket noe spesielt?

2009-08-15 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0