Lunch

  
Fina Karin som jag lunchade med på Åpent Bageri igår!
Vi pratade om Gran Canaria, där vi möttes och hon kan tipsa er som reser med eller utan barn att området Meloneras rustads upp och är ett väldigt mysigt område som har nära till det mesta. Ni är många som mailar mig om resor, vagnar och annat och jag hinner tyvärr inte alltid svara er. Det är jag verkligen ledsen över, men att hålla bloggen vid liv + två små är inte det enklaste ;-) Så ibland svarar jag i bloggen istället!


Jag ÄLSKAR lunchtallriken man får för 105 kr. Ägg, bacon, bröd + pålägg, amerikansk pannkaka och igår även en halv croissant!


        
1. Jag drömmer om att slippa tänka amningsvänligt på KOMA.
2. Ella spanar in rean på Juicykläder.
3. Matpaus på Tatlers undervåning. Ellisen var fin i strumpbyxor och summersuit ifrån MeMini Jag hade en långklänning ifrån Cubus på mig igår.
4. Ella myser med Karin.

Kommentarer
Postat av: Therese

Vaaart har Karin köpt den ursöta klänningen hon har på bilderna?? :) Så otroligt fin!

2009-08-07 @ 10:02:06
URL: http://attfungera.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Hei Josefin!

For en utrolig fin kjole du har på deg her! Hvor har du kjøpt den? :)

2009-08-07 @ 12:22:42
Postat av: sessan ☆

Ha ha, du drömmer om att slippa tänka amnings vänligt ;D Jag drömmer om att slippa tanka 8 kg över vikt......



Alla har vi våra grejer bestämt fniss



Puss

2009-08-08 @ 00:17:24
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: karin

hej hej



min klänning kommer från Zara och den fyndade jag på rean i juni... vet inte om man kan finna den nu :)

2009-08-08 @ 01:04:59
URL: http://litentiger.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0