Onsdagsmorgon

Godmorgon!

Inatt har Elian varit supersnorig och nyst och nyst... Han blev nog kall om fötterna igår trots att solen värmde så är det höstigt ute nu. Så han blir hemma med oss så att han kan bli helt frisk igen. Dumt att skicka iväg honom så att han blir trött och mer förkyld. Bästa medicinen är nog en hemmadag med mys!

Tyvärr har jag behövt ställa in mammalunchen som jag både förberett och sett fram emot. Eivind klippte till och med gräset igårkväll ;-) Det har ju regnat VARJE dag så det har inte gått förrän igår. Har även bokat av två mäklare. Nu ska vi bara MYSA!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åhh, visst är det härligt att "bara ta en dag" ibland! Jag tycker uttrycket "ta en dag" är så bra- att bara ta en dag som man ägnar åt mys och sina barn! Inga måsten, inga krav, inga planer! Hoppas Ni får en fin dag!

2009-08-19 @ 08:36:49
Postat av: Heidi

Ja jag blev chockad i morse när solen lyste och jag trodde att det var varmt. Kommer ut och det är sådär rått som det brukar vara på hösten. Brrrr!

Vad tycker du om hösten annars? Brukar du bli deprimerad som många blir?

2009-08-19 @ 09:21:39
URL: http://blogg.heidihoo.se
Postat av: maja

Ska ni sälja huset?

Väldigt fint har ni det i alla fall : )

Sitter och letar hus för fullt, men kanske är lite kräsen. Ha en härlig mysdag!

2009-08-19 @ 09:33:17
URL: http://majjases.blogspot.com
Postat av: Anna

Godmorgon..Tack för allt du delar med dig av i din härliga blogg. Läser den varje dag med stor behållning. Har en fråga angående din mobil,har för mig att du köpte en ny i våras som jag tyckte verkade så bra. Är du nöjd med den och vad var det för märke? Skulle vara toppen om du hade tid att svara. Ha en fin och mysig dag!!

2009-08-19 @ 09:43:05
Postat av: Frågor

Pratar Elian svenska? Saknar du inte Sverige och din familj där?

2009-08-19 @ 10:07:08
Postat av: Wenche

En dag for sent, men gratulerer til Elian som ble 3 år i går:)))

Kos dere hjemme idag:)

2009-08-19 @ 10:19:27
Postat av: Sara

Hej,

Ja det är nog bäst att vara hemma med snoriga barn. Här i Sverige befarar man att ett dagisbarn fått svininfluensan. Det börjar ju med vanlig förkylning....jag tycker absolut inte man ska chansa att låta sina barn ev smitta ner andra mindre barn, föräldrar som kanske är gravida osv. Nu säger jag inte att det är så men man kan ju vara extra försiktig i dessa tider. Håll er hemma om ni känner er dåliga.

2009-08-19 @ 10:37:24
Postat av: ashi

Darling, kan du noen festlige selskapsleker som passer for 9-åringer????? Jeg er helt blank! Du er yngst av oss og har vært mest på fest, jeg regner med at du vet masse om dette emne;) Puss og klem NÅ går jeg i dusjen!

2009-08-19 @ 10:42:42
URL: http://ashi.blogg.no
Postat av: Anna-Lena

Krya på sig söta Elian. Skönt med en mysdag, ingen vardags-stress... :D

2009-08-19 @ 12:58:14
URL: http://a
Postat av: Josefine

TACK snälla ni!



Vi ska sälja huset.



Elian pratar båda språken men mest norska!



Jag köpte en SonyEricsson c905 tror jag den heter men är ej nöjd då den krånglat och ska på service. Hade den fungerat så är den ju väldigt fin =)



Jag gillar hösten då man kan klä sig i fina jackor, stövlar och sjalar =) Tända ljus och få andas frisk luft.



Ashi:HELP! Singstar syns jag verkar kul? Annars gjett kjendisleker? Noe sånt?? Kommer i tid på fredag för att finna ut av det! PUSS

2009-08-19 @ 15:47:31
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0