Prinsen snart tre år...

Tyvärr blev det ingen födelsedagsmiddag för mig ikväll då jag ej pumpat mjölk och Ella inte var i form att lämna skrikandes precis... Men Anne, snart ska jag bjuda dig på en mysig birthdaylunch!

Nu läggs en övertrött Elian som är SÅ happy över en present han fått öppna ikväll. Ella somnade precis men jag misstänker att hon vaknar om en stund för hennes mage är helt full nu. Så dags att passa på att förbereda lite inför morgondagen. Elian vår älsklingsprins blir TRE år gammal. Han vet det och pratar nu om "bursdagskronan" de ska laga åt honom på dagis. De får välja färger och fröken pysslar och donar, ni ska få se imorgon ;-)

Det blir en kort dagisdag för att han ska få bjuda kompisarna på brownies och hinna leka lite på tur. Sen är det dags att FIRA

Kommentarer
Postat av: Josefine

Blir han redan tre år(!) så tiden flyger fram=D Du får ge födelsedagsbarnet många grattiskramar från miog!;D

2009-08-17 @ 20:41:51
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så roligt med födelsedag, måste vara kul att se hans förväntan! Kommer ihåg vilken stor grej det var att ha födelsedag då man var liten, jag fick knappt sömn kvällen innan. :) Roligt att han får gå en sväng till dagis och bli firad lite också tycker jag. Hoppas ni alla får en rolig glad dag imorgon! :D

2009-08-17 @ 20:53:50
Postat av: En bit av oss / Stämningsfullt

Åh vilken spännande och rolig dag det blir för Elian imorgon :)

2009-08-17 @ 20:54:59
URL: http://enbitavoss.blogspot.com
Postat av: Karolina

(Glömde visst namnet nyss...)



Åh så roligt med födelsedag, måste vara kul att se hans förväntan! Kommer ihåg vilken stor grej det var att ha födelsedag då man var liten, jag fick knappt sömn kvällen innan. :) Roligt att han får gå en sväng till dagis och bli firad lite också tycker jag. Hoppas ni alla får en rolig glad dag imorgon! :D

2009-08-17 @ 20:55:06
Postat av: Stina

Grattis stora killen Elian! Wihoo, vad kul att ha födelsedag. Och grattis till dig Josefine som firar tre år som Mamma. Kram

2009-08-17 @ 21:02:30
URL: http://girle.blogg.se/
Postat av: Astrid

Så moro med bursdagsfeiring;)Sender ny melding i morgen for å gratulere "store" gutten;)

Ønsker dere en fin kveld:)

Klem

2009-08-17 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0