♥ S O V S Ö T T ♥

Ikväll har barnen sovit som stenar för att visa upp sina finaste sovansikten för sin Pappa?! Elian saknade E så då han var borta och var mycket nöjd över att ha honom tillbaka. Då han satt och åt grillat hos Bestemor på balkongen och E kom in igenom dörren sken han upp och det stod LYCKA i pannan på honom. Jag fick också massa pussar och kramar eftersom vi varit ifrån varandra några timmar. Älsklingsskrutten vår!!!

Jag har legat inne i vårt sovrum med tända ljus, macen i famnen och pratat i telefonen och försökt räta ut frågetecken och se om magkänslan ändrats tills telefonen la av. Nu lyssnar jag lite på fantastiska Alex Schulmans sommarprat men känner att det är dags att sova väldigt snart. Big day imorgon!



Kommentarer
Postat av: Fotballfruen

Sov gott söta du!

Saknar er härliga Oslo-människor!

2009-08-02 @ 23:26:13
URL: http://fotballfruen.blogspot.com
Postat av: Josephine

Hei Josefine!



Følger selvfølgelig med deg tilbake hit. Liker som mange andre denne bloggen mye bedre. Må si jeg er nysgjerrig på hva som gjorde at du flyttet tilbake, men skjønner hvis du ikke vil skrive om det.



Hilsen Josephine

2009-08-03 @ 00:02:25
Postat av: Moa ♥-Från 115 till 50 kilon-♥





Bli veckans blogg hos mej:)



Kram



Moa - som bantar tills hon ser ut som Viktora Beckham.

2009-08-03 @ 02:44:43
URL: http://svalta.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Josefine!

Har tänkt på några gånger nu och det känns som att ni alltid åker hem om ni är i Oslo för att natta era barn? Varför?

Kram

2009-08-03 @ 07:47:03
URL: http://studentmamman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej!

Självklart följer jag med dig tillbaka hit. Jag vet inte exakt varför men jag gillar den här sidan mycket bättre, precis som många andra också skrivit.

Hur som haver så tycker jag att du gör rätt som följer din magkänsla och bloggar där du tycker att det känns rätt för dig. Hoppas att det kommer att kännas bättre nu.

Kram!

2009-08-03 @ 08:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0