SKÖNA SÖNDAG!

Nu har vi ätit mannagrynsgröt och druckit hallonsmoothies här! Mysigt med familjefrukost. Det svåraste varje dag nu är att muta i Elian den äckliga medicin han äter. Men med lite trixande så går det tillslut ;-)


Det här FINA kortet fick jag i fredags: "Great friends are hard to find, difficult to leave and impossible to forget"
Jag blir SÅ glad, mina tjejer är de bästa och oavsett om vi inte ses på länge vet vi vart vi har varandra. Vänskap ska tåla mycket som de sjunger i Kaptein Sabeltann som går på vår dvd varje dag nu, sant!

Kommentarer
Postat av: Malin

ooh mannagrynsgrot som ar sa gott har jag nog inte atit pa atminstone 10 ar! det ar nastan sa jag maste springa och laga det nu (fastan jag at havregrynsgrot i morse till frukost).

2009-08-09 @ 15:01:22
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0