Sliten man i vårt hus

Just nu leker Elian hos Henrik som ville ha lekebesök då vi skulle hem. Vi har faktiskt fått tag i städhjälp så vi har mest plockat ute. Jag är glad att slippa skura på min första bröllopsdag om jag ska vara ärlig. E småsover i soffan och är nog lika trött som jag är. Men det är det värt eftersom vi fick göra något kul igår. Jag och Mormor ( Min Mamma!) skrattade högt här då vi läste kommentarerna här nyss. E är en sliten man om dagen, två små barn en så hemsk fru som mig... Inte lätt att hinna stryka skjortorna varje morgon då ;-)

För att kommentera Eivinds blundande look igår så gjorde han det helt självmant.  Vi fotade, publicerade och sprang ut och väntade på vår taxi! Man är inte så noga med vilka bilder man lägger in längre då man bloggat en stund.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va folk håller på, herregud vilka larvpottor dom är som kommenterat där! Som jag skrev hos bloggkommentatorerna; varför skulle E inte göra sådär frivilligt?



Som om det vore konstigt att se kärleksfull ut på en bild med sin fru liksom ;)

2009-08-30 @ 19:31:25
URL: http://jessicaasklof.blogg.se/
Postat av: Liza

Men åh, roka ens skriva ett inlägg om det... tycker bilden va jättegullig!



Grattis förresten på er första bröllopsdag!!

Jag fira min första för ett par månader sen, underbart!



Kram o mys på med din man, vi har tur som har män iaf!!! =)



Mvh Liza

2009-08-30 @ 20:59:23
Postat av: Birgitte

Hahaha, måtte le jeg også da jeg leste de kommentarene! Så morsomt at folk sitter og studerer E's skjorter haha! Synes den bloggen burde begynne å skrive kun om det...



Synes dere er kjempesøte!

2009-08-31 @ 05:18:57
URL: http://www.williamponissi.com/blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0