Sov sött!

Så kom man hem och hade fått ett mail såklart, ni kanske kan gissa ifrån vem som helt plötsligt kunde maila? Men nu väljer jag att gå tillbaka dit jag var innan allt detta skedde. Håller tyst om detta för det leder ingen vart och jag är så less på att lägga framförallt TID på tråkiga ting.

Nu ska jag bums i säng. Imorgon är det mäklare för hela slanten = jag och Ella ska vara visningstjejer. Det ska vi nog klara. Berättar om filmen imorgon, eller nej det finns inte så mycket att berätta förutom att Ashton Kutcher var grymt snygg i filmen. (LA Gigolo)


Sov Sött!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men snälla människa! Berätta allt från början så man slipper sitta här som ngt frågetecken. Har läst din blogg från början till slut och fattar ingenting. Ngn skrev att 2vi kan inte vara tydligare med vad som hänt", men JO, det kan ni. Ni skriver att ngn lurat er. HUR? VAD? Berätta! Men det kanske är som vanligt med dig, mkt snack... (som med röknngen).

2009-08-20 @ 06:57:48
Postat av: Sandra

Otroligt vacker du är.

Kram Sandra

2009-08-20 @ 07:14:32
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Trött jag blir på människor som inte bara kan låta bli att vara så nyfikna! Klart man undrar vad som har hänt, men jag är säker på att det finns anledning till att inte dela med sig till tusentals läsare. Meningen med sin blogg är att kunna skriva precis vad och hur man känner, om det så ska betyda att man utelämnar saker och ting. Its up to prinsessan och inte till ett par erhört nyfikna människor om hon vill eller inte vill förtälja. Hoppas allt löser sig snyggning!

2009-08-20 @ 07:32:01
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: anna

åh vilka fiiina jeans! Var har du köpt dem?

2009-08-20 @ 07:39:28
URL: http://krondahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fotbollen; Nyfiken? Nej, men man undrar ju när det bara skrivs massa lull-lull. Jag blir oxå trött på människor som presenterar sig genom sin (vad jag tror) sambo. Var och vem är du?

2009-08-20 @ 07:46:08
Postat av: Emelie

Johanna: "Men det kanske är som vanligt med dig, mkt snack.." Varför bemödar du dig att ens gå in på Josefines blogg om du stör dig så mycket? Måste vara jobbigt att ha en så negativ syn på livet...



Josefine: Hoppas allt börjar lösa sig för dig nu sötnos! Skitsnygg är du på bilden! Ha en underbar dag och lycka till med visningarna! Kramar

2009-08-20 @ 08:05:48
URL: http://emelieisabellemarilyn.blogg.se/
Postat av: Marie

Lika söt som alltid och jättefina jeans! Vart kommer dom ifrån?!

2009-08-20 @ 08:19:59
URL: http://mrsmarie.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar

Hej!

Ville bara berätta att du är rekommenderad blogg hos oss idag!

Föräldrabloggar

2009-08-20 @ 08:25:05
URL: http://foraldrabloggar.bloggme.se
Postat av: Therese

Snälla Johanna som du kallat dig... SLUTA vara så nyfiken på pinsessans privatliv. Hon väljer SJÄLV vad hon vill dela med sig av. PUNKT!

2009-08-20 @ 08:25:23
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Det är juh så att man får skämmas för sitt namn!! :P



Du är fantastisk vacker Josefine! Jag hoppas verkligen att allt det där strulet löser sig. Det finns så många människor som tar en massa energi av en på ett negativt sätt.



Kram

2009-08-20 @ 08:38:46
URL: http://johannajois.blogg.se/
Postat av: Elli

12 ÅR OCH MODEBLOGGARE?

OK ELLER?

LÄS INLÄGGET OCH DISKUTERA!

itsallaboutelli.blogg.se

2009-08-20 @ 08:45:11
URL: http://itsallaboutelli.blogg.se/
Postat av: Mia

2009-08-20 @ 09:00:12
Postat av: Sofia

Jag är så arg över att du blev lurad av Mammabloggarna!!! Det enda som är tur i oturen är att det skedde under sommaren när bloggar ändå inte updateras så mycket för hur många läsare tappade inte du pga Mammabloggarna?



Förstår inte hur man kan göra såhär mot andra!



Glad över att du är tillbaka här :D

2009-08-20 @ 09:03:07
Postat av: Mia

Hej Josefine!

Har tyvärr inte riktigt hängt med i din blogg på senare tid... ibland är det så mycket med de små:) Är bara lite nyfiken på om ni ska sälja ert fina hus? kram

2009-08-20 @ 09:03:51
Postat av: Jenny

Fotbollen & Johanna; Men det är ju Josefine själv som hela tiden tar upp ämnet och skriver om hur arg och besviken hon är. Om hon vill att det ska vara en privatsak så är det väl bättre att låta bli att skriva om öht det i en blogg som har tusentals läsare!

2009-08-20 @ 09:46:30
Postat av: Ida

flashy mama.. You look nice as always! =)

2009-08-20 @ 10:24:47
Postat av: Emelie

Josefine förresten, var har du köpt dina jeans?? Sjukt snygga!



Kram igen:)

2009-08-20 @ 10:32:56
URL: http://emelieisabellemarilyn.blogg.se/
Postat av: Annie

Å så fina jeans! kram

2009-08-20 @ 10:39:02
Postat av: Anonym

Håller med!! Varför skriva om det om man ändå inte vill berätta hur det ligger till? är du inte skyldig dina läsare det,spec efter alla undrar???

Ta ett inlägg o berätta vad som hände så vi förstår!! Det verkar ju inte va hemligt ändå eftersom du skriver om det??

2009-08-20 @ 11:10:33
Postat av: Agnieszka

Jättesöt lillprinsessan är då!

Hoppas ni får en toppendag idag!

Du var jättefin på galan!

kramar

2009-08-20 @ 11:16:19
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Johanna - Ja men om du tycker att det är massa lull-lull och du stör dig på det så kanske du inte ska ta dig den energin att gå in här? Jadu, om du klickar dig in på min blogg så får du veta precis vem jag är och var jag bor. Till skillnad från dig som bara lämnar ett namn, kanske jag som ska fråga vem du är "Johanna"?



Jenny - Jag anser fortfarande att det är Prinsessans blogg och jag antar att hon skriver den för hennes skull och då får hon väl vara så hemlig som hon vill? Om hennes läsare ska hålla på att styra vad hon ska skriva och inte så blir det ju inte hennes blogg längre, lite tråkigt.

2009-08-20 @ 13:21:16
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Josefine!

Snälla snälla du, KAN du inte visa hur du fixar ditt hår så himla snyggt?

Du är vacker som en dag!

:-)

2009-08-20 @ 13:37:48
URL: http://tindrica.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fotbollspelaren; Ja det är Josefines blogg absolut. Men bloggen hade inte varit där den är idag utan läsarna! Jag vidhåller; lägg korten på bordet eller var helt tyst om den här soppan!

2009-08-20 @ 16:13:08
Postat av: Johanna

Emelie; Jag stör mig inte. Är mkt fascinerad över denna rosa skapelse. ;-)

Therese; Jag heter Johanna. Jag är inte nyfiken, inte mer än andra. Men skriver man A, kan man kanske avsluta med ett B. Inte för mkt begärt, va?

Johanna, Ung mamma; Ja, och jag skäms också över att heta Johanna. Speciellt när vissa fortfarande stavar JU med ett H på slutet.

Jenny; Precis!

Fotbollsbruden; Jag pallar inte läsa din blogg, den ger mg nog inget tillbaka. Jag är Johanna, tvåbarnsmamma och heltidsarbetande. Gift och två hundar, två bilar och hus. Bor i medelstor stan i södra Sverige, 30 år och älskar att kolla kläder, titta på tv, läsa en massa böcker och bloggar (såklart). Älskar även att vara med mina barn och min man, det är ju livet. Förundras över hur inskränkta vissa människor är, men är själv full av fördomar. Ofta bekräftas de, tex härinne. Ganska ironisk, vilket inte alla förstår och säger då att de inte gillar ironi. Stor dos med humor och nära till skratt. Tror på rättvisa. Ngt mer?



2009-08-20 @ 18:33:48
Postat av: Anonym

haha,johanna du är ju bara så bäst,altså jag tycker det,du har ju rätt,jag diggar dig

2009-08-20 @ 20:53:00
Postat av: Martina

Har skrivit det förr, Du är så vacker och du ser sååååå fräsch ut!

Jag blev medlem i Mammabloggarna genom att följa din blogg, dock fatta jag inte sidan så det blev aldrig nån bloggning där, kanske var tur det:)!

Älskar din blogg!!

2009-08-20 @ 21:19:51
URL: http://www.minagullungar.blogspot.com
Postat av: Evelina Robins Garderob

FAM Mamma! Hoppas allt är bra med er! :)



Kramar Evelina Creative Lounge & Robins Garderob

2009-08-21 @ 09:37:46
URL: http://robinsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0