Vid vårt köksbord


Puss & Kram lillasyster!
E var iväg med sin Mamma och fixade lite inför flytten och vi var "home alone" vid middagstid och här får en potatisätande tjej en puss!


Charmören. Han är så go så ibland vill jag bara äta upp honom!


Ellisens matplats! Det fina rosa molnunderlägget finner ni hos Barnlycka.
Det är finare IRL och mer rosa. Har älskat Elians blå bil som är i samma material. Lätt att torka av och tvätta!



MMMM fruktpuré ifrån HIPP
Jag gillar dessa Bambino(MAM)skedar allra bäst!



Nu ser vi en norsk realitysåpa och bara slappar i soffan. Dags för lite glass känner jag ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint att hon fått en stol att äta i nu. Men fick inte Elian en sådan stol oxå? Att ni inte använde den till Ella. Men ni kanske sålt den/lånat ut den.

Hur som helst, hon verkar nöjd. ;-)

2009-08-24 @ 21:05:14
Postat av: Josefine

Man skymtar Elians stol på bilder ( brun dyna) Den är toppen länge då man självklart tar bort bygeln. Som en tripp trapp fast den är snyggare och tar mindre plats + är mer användbar då han kan använda den som pall osv.

2009-08-24 @ 21:39:03
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anna från Sundsvall

Hej!

Vet inte om jag missat nåt, vår dator är på lagning, men nu har jag lånat en och läser ikapp (försöker :-)) Har ni alltså nånstans att flytta till klart redan, eller?



Kram!

2009-08-24 @ 21:41:56
Postat av: anna - live my life.

Arbetar på Arvid Nordquist i Sverige som har agenturen för HIPP :) Plus att vi startat ett samarbete med Bambino mam, skoj att se att det är uppskattat!

2009-08-25 @ 08:04:33
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0