Vinnaren av ett presentkort på 800 kr är:

STORT grattis till Sofia! Hoppas ni får en underbar resa.

Postat av:

Hej på dej!!! Vill börja med att tacka för en jättebra blogg! Har verkligen blivit besatt av att kolla här varje dag!:)Du kommer bli en underbar mamma till er familj på fyra, det är jag säker på:) Om jag vann skulle jag välja solkläder till min son. Vi ska åka till Thailand och det är det enda som är kvar på handlingslistan. Skulle bli sååå glad om jag vann! Många kramar från mej

2009-02-03 @ 21:51:14
URL: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Carin

Gillar din blogg! :D



Läs gärna min, skriver om min dröm om att bli läkare, pluggan, mode och annat intressant! :)

2009-02-07 @ 19:11:02
URL: http://reinert.blogg.se/
Postat av: Carin

Gillar din blogg! :D



Läs gärna min, skriver om min dröm om att bli läkare, pluggan, mode och annat intressant! :)

2009-02-07 @ 19:11:03
URL: http://reinert.blogg.se/
Postat av: Nina B

Grattis till lilla Ella, vad söt hon är. Har inte haft tillgång till internet på några dagar, så det var extra kul att kolla in hos er igen. När du berättade att ni väntade en liten tjej var mina första tanken att hon kommer heta något på E, har nästan för mig att min första tanke var Ella. Det är ett jättefint namn. Grattis igen. Kramar

2009-02-07 @ 19:21:51
Postat av: Joacim

Hoppas ni får det trevligt i thailand. Några ord kan du få förklarat av mig: "Shyalai - Vad heter du?" eller "Pomshy Joacim - Jag heter Joacim" eller "Kup Kun crap - Tack så mycket"

2009-02-07 @ 19:40:02
URL: http://mjouu.blogspot.com
Postat av: sofie

Åhhhh vad glad jag är nu!!! Stort tack för att jag vann!!! Många kramar.....

2009-02-07 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0