comfy


Här ser man verkligen varför jag sitter hos frissan nu ;-) Otvättat också för att slingorna ska ta bättre. Jag hade mössa hela vägen hit! Ni som undrat om attf ärga håret / slinga vid graviditet: Prata med er frisör. Googla och läs. Känn efter vad som känns bra. Det var väldigt starka medel "förr i tiden". Jag använder den mildaste blekningen enligt min frisör och det är ju mkt man gör som "går ingenom kroppen". Alla krämer och liknande. Jag skulle inte vilja gå omkring med svart hår i nio månader då skulle jag nog gå i ide... Min frisör säger att det inte är någon fara och jag litar på henne!

Ofta är det också pga att man har mkt andra hormoner vid graviditet + amning som vissa frisörer avråder vissa behandlingar. Man kanske får en annan ton än vanligt osv.


ss
Min uniform ( används ofta nuförtiden) är mammatights H&M + Monkiklänningen i svart stretch. SÅ skönt nu på slutet =)
Kofta Lindex och krage ifrån Noa Noa. Skorna är mina vintrigare varianter.Perfekta i halka och slask.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tycker du att mörkt hår är fulare än blont?



Vilken söt krage förresten! =)

2009-01-19 @ 14:55:40
Postat av: Josefine

Haha nej men jag har helst en färg i taget!

2009-01-19 @ 20:25:05
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Linis

Oavsett hår, du är så vacker vännen!!

Puss och Kram!

2009-01-19 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0