Godmorgon igen vackra soliga dag!

Ute skiner solen och det känns som vår i luften ( hämtade posten och kastade papper ute precis). Jag somnade på soffan och drömde jag var i USA med Jan Thomas Vaknade alldeles febrig av filt, tofflor och kofta här på soffan. Kände imorse då jag körde till dagis att IDAG behöver jag sova och vila. Skönt då man kan det också, jag är dålig på det då jag är ensam hemma och det blir ofta Jag ska bara....

Snart får jag åka och hämta mitt älskade hjärta och vi ska strosa lite i området vid dagis innan vi möter upp E vid t-banan och går på julgransplundringsfesten alla tre. Tror vi ska möta Onkel Håvard också, då blir Elian happy!


I farten igår. "Målade massa månar" som han själv sa ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0