Happy Bitrhday Princess!


Då jag kom till La Bionda stod det en stor vit påse där och väntade på mig. Elian fick sina julklappar och jag fick kombinerad födelsedagspresent / julklapp ( JÄTTEFINT Mateusfat!) och bebis i magen fick SÅ söta presenter :) TACK snälla AnnaStina & CO för jättefina ting. Jag känner mig riktigt bortskämd idag, kul att få allting på samma dag det kändes som "min" dag all over again.



Jag med min FINA ballong! MEN en viss liten prins leker med den hela tiden så jag tror det är "hans" nu ;-)


Tjuven....



Kommentarer
Postat av: Mickan

Herregud så fint hon textar! Tänk om man kunde skriva hälften så fint...

2009-01-09 @ 17:42:07
URL: http://miickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jättefint! Till och med E kommenterade paketen och att de var så fina =)

2009-01-09 @ 17:43:38
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anonym

Åh nej, killar kan ju inte leka med rosa. Ska inte ni könsrollsbestämda reagera någon gång? Ge honom blått!

2009-01-09 @ 18:12:40
Postat av: AnnaStina

Darling ! Det kändes helt underbart att ÄNTLIGEN få ge dig era julklappar och din födelsedagspresent. Det var PÅ TIDEN ! om man säger så ;) Men bättre sent än aldrig :) Det stora Mateus fatet använder jag till tex tacos, sallader, chips & dipp, fruktsallad, kakor etc etc. Ett tips är att du placerar en liten skål på mitten av tallriken till taco-såsen, dippen etc också placerar du grönsaker etc runtomkring :) Tyvärr fanns inte fatet i den kritvita så jag hoppas du gillar min tanke med att matcha färger :) Då blir det "liv" på bordet. Också är det ju super snyggt att ställa en vit skål på det beiga fatet :) Hoppas även att Elians kläder passar? och att du inte hunnit köpa det du fick till prinsessan i magen? HAPPY weekend vännen! Puss ! :)

2009-01-09 @ 23:11:42
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nu spräckte du JIG ;) haha

2009-01-12 @ 18:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0