Hos oss:

Idag passar ordet skruttis verkligen in. Det är både kärleksfullt och det betyder också att Elian är lite skruttig idag ;-) Han hostar och blir arg då och då men däremellan är han riktigt glad och bara kramar mig. Just nu äter han lite lunch framför Shrek och jag ska försöka ta oss ut då han är färdig. Han behöver somna i tid som igår. Jag känner mig smått febrig, hoppas han inte smittat mig med något nu...

I tretiden har jag modningsakupunktur så jag satsar på att vila då jag ligger där. Elian ska vara på Es jobb och jag vet att timingen är dålig för jobbar man med salg / försäljning så är idag en VIKTIG dag. Sista dagen i månaden, möjligheter att dra in det sista så att man förhoppningsvis får en riktigt BRA bonus. Go Go alla säljare därute! Jag SAKNAR att jobba men nu glädjer jag mig till att få vara Mammaledig MED bebis :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej! Vill bara säga att jag tycker det är så himla kul att följa din blogg. Håller tummarna för att din lilla prinsessa tittar ut snart. Elian och din lilla familj verkar vara himla mysig. Har sett på dina videoklipp och Elian är ju helt fantastisk!

2009-01-30 @ 11:29:58
URL: http://songah.blogg.se/
Postat av: c

vad jobbar du med,vad säljer du?

2009-01-30 @ 11:43:55
Postat av: c

vad jobbar du med,vad säljer du?

2009-01-30 @ 11:44:01
Postat av: c

vad jobbar du med,vad säljer du?

2009-01-30 @ 11:44:05
Postat av: Anna

Låter som en mysig dag! Här är det plugg som gäller..eller oops det visst lite bloggande. Men nu så! Ha det gott :)

2009-01-30 @ 11:49:41
URL: http://sagtogjort.blogspot.com/
Postat av: Josephine med Kotten

Detta är min tolkning (jag använder uttrycket hela tiden, haha. Min kille kallar mig skruttig ganska ofta nuförtiden också, med alla graviditetskrämpor. :D):



Skruttig = Gulligt Ynklig!



:)



Kram på er

2009-01-30 @ 13:26:43
URL: http://mypregnancy.blogg.se/
Postat av: MalinCaarné - Kristianstads fashionista

vilken fin blogg :)

allt bra med dig?

2009-01-30 @ 18:15:45
URL: http://faaashionista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0