Väldigt tänkvärt!

Jonna skriver alltid så fint och detta kan inte uppmärksammas nog! Jag har tidigare skrivit om det och ni kanske kommer ihåg alla reaktioner om hur olika det är ifrån kommun till kommun och land till land? Jag kikar in hos Jonna och Mini varje dag och blir så glad att bebisen stannat i magen så länge, snart är det dags för den att få se den vackra världen tillsammans med sina föräldrar som verkligen verkligen längtar efter detta barnet. Jag älskar att läsa såna historier, som en vacker saga. Det är deras tur nu och deras små änglar ska få bli storasyskon, precis som Elian.

Kommentarer
Postat av: Anna

det är så hemskt med missfall. mina allra närmaste vän har haft 4 missfall på rad nu...varav ett i v.18...jag kan inte ens föreställa mig hur det ska kännas. har själv en dotter på snart 1,5 år och jag ser när min vän tittar på henne hur mycket hon längtar efter en egen liten sötnos..

det är svårt att veta vad man ska säga och hur man ska bete sig när ens närmaste går igenom något sådant, jag har ju aldrig själv varit i samma sits.



nu ska hon i alla fall få en utredning..jag hoppas av hela mitt hjärta att det är hennes tur nu.

det finns ingen som förtjänar en liten knodd som hon!

2009-01-08 @ 18:05:17
URL: http://allaboutus.blogg.se/
Postat av: malin

Kan du länka hennes blogg?

2009-01-08 @ 18:06:11
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja, jag följer dem också varje dag och håller alla mina tummar att det ska få se sin bebis och allt går bra om ett par veckor!



Precis som för dig!

2009-01-08 @ 18:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0