Vårt charmtroll med en vilja av stål!


Elian var liiite svårövertalad idag att åka på dagis. Först var han superpigg ifrån kl 6, sen tappade han energin ( äter bara en halv välling på morgonen nu) och ville INTE äta... Men efter massa övertalning och efter att ha pratat med E i telefonen så var vi på väg och han åt en banan i bilen. Här sitter han med sin macka i sin matlåda och spanar på de andra. Han blev jätteglad att se dagis och fick direkt en busig blick.




Vinka Vinka sa Elian direkt då vi kom in på dagis, jag fick inte ens hänga med in på hans avdelning.
Tur att humöret snabbt kan vända till det GLADA hos de små ;-)




Kommentarer
Postat av: Josefine,Blekinge

Skönt att humöret ändrades till det bättre så snabbt! Har en fråga angående antalet besökare på din blogg: är det 75 000 unika besökare per vecka? Alltså om jag är inne 10 gånger på en vecka så räknas det ändå bara som en besökare? Bara undrar, det är ju i vilket fall otroligt många! Jag som bloggat en vecka har väl haft ca 50 besökare per dag.. : )

Ha en bra dag!

2009-01-13 @ 10:18:16
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Emma Q

Oj vad lik mamma han var då han står där i fönstret och vinkar!Supersöt är han lilla Elian! Hoppas lilla magen mår bra.

Kram på er!

2009-01-13 @ 10:18:37
Postat av: AngelicaE

Det är alltid roligt att läsa dina inlägg och det är dundernyttigt med envisa små troll :) Barn ska ha en stark vilja så de växer upp till starka med- människor... Har själv tre stentuffa, men sååå gulliga och lyckliga!

2009-01-13 @ 10:26:40
URL: http://angelicaee.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej!

Så supermysig blogg du har! Hittade hit av en slump för ett tag sedan, men kikar alltid in om jag får tid. Du skriver på ett så mysigt och positivt sätt som man bara kan bli glad av att läsa:-) Har en fråga till dig: Vi bor i Norge vi med, fast i Bergen, ser att du skriver att Elian får välling. Själv har jag varit och kikat i alla butiker här men hittar inte välling någonstans?? Är det bara väldigt svenskt eller säljs det här i Norge också? Min lilla Sarah blir snart 6 mån, så tänkte ju att det skulle bli dax med välling snart, men lite svårt om det inte säljs. Ha en kanondag vidare!



2009-01-13 @ 10:28:41
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vad gullig han är. Tänk om man kunde bli glad sådär snabbt ibland. Känner att jag skulle behöva få en positiv fläkt över mig just nu!

2009-01-13 @ 10:29:21
URL: http://buenasalud.blogg.se/
Postat av: Angelica

så himla gullig =)

2009-01-13 @ 12:09:49
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Daniella

HEMSKT att tvinga iväg honom på dagis när du till och med är hemma!!

2009-01-13 @ 12:59:15
Postat av: Stina Lassen

Hej hej, som skrivet heter jag Stina, bor i Sollefteå och hittade din blogg via blogg.se

Jag är 29 år och har två små, en Viktor och en Klara, 4 och 2 år.

Jag bodde i Oslo och jobbade som barnflicka 99-00 och stormtrivdes!

Hade kunnat bli kvar, men ödet tog en annan väg och jag kom hem till Sollefteå igen, läste till sjuksköterska och jobbar nu på ambulansen.

det är kul att läsa din mysiga blogg och följa vardagen mot nr 2.

Hoppas allt går bra för er och att ni snabbt kommer in i livet som 4 :)

Tack för bra blogg!

Kram.

2009-01-13 @ 13:18:00
URL: http://vikla.blogg.se/
Postat av: Josefine

Tack snälla ni!



Jag vet inte hur bloggtoppen räknar faktiskt men jag antar antal unika / dag är just oavsett antal sidvisningar som är många fler än antalet besökare!



Välling köper vi i Sverige, här finns bara en typ päronvälling och den vill jag inte ge honom!



Daniella: jag tvingade inte iväg honom men det krävdes övertalning. Jag vet att han har det så bra där så med sina friends istället för hemma med en mamma som sover...



Kram på er!

2009-01-13 @ 13:26:36
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: REBECCAS

Så söt där han står i fönstret, han ser ut att vara riktigt njöd! tur att humöret ändrades till bättre snabbt ;D Brukar ju vara så när man väl kommer iväg är allt bra, även om man inte alltid är så pigg på det! ;) Hoppas ni mår bra och lilla flickan där inne! :)

KRAM



BTW: "daniella" blir väldigt irriterad på alla negativa kommentarer som kommer.. MÅSTE säga det här: Låt henne vara, om du stör dig på något hon gör/säger håll det för dig själv, skippa det negativa, tack!

2009-01-13 @ 16:19:04
URL: http://riibeccas.blogg.se/
Postat av: carrolina

men gud så söt han är! :)

2009-01-14 @ 12:16:19
URL: http://blondincc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0