Bästa besöket!


Vi fich härligt besök av bästa Ashi och Henrik!
Så det blev pannkaksfrukost med annat smarrigt tillbehör.

Elian skulle absolut ha en nyvaken tjej i vagnen bredvid sig och se på henne.

TACK snälla för att ni lyste upp vår förmiddag!


Henrik poserar glatt.
Oops här ser man att vår flagga är både och, en svensk och en norsk flagga i ett.


Nyvaken skrutta som också ville vara med.
Sen fick hon vara nakenfis på mysiga filten i köket medans vi åt färdigt och killarna lekte på Elians rum.
(Som jag precis städat, idag var det definitivt lekrekord ;-))



VÄRLDENS FINASTE mage i vår hage.
Tänk att Prinsessan ligger därinne och gör sig klar för att möta oss alla?
FANTASTISKT!


Henrik skickar en slängkyss till alla er härliga bloggisar!
( I know, dags att klippa gräset...!)


LYCKA


Vi fick GULA fina rosor, bara en sån sak att Ashi tänkte på lilla svenska mig?
Sätter enorm pris på vår vänskap Darling och vet att du alltid finns där, det är så skönt!

(Jag gillar att det är motljus här, älskar min nya kamera!)

Kommentarer
Postat av: Linda - Ensamstående mamma

Oh va mysig gravida mage :D vilken vecka? :) Läs gärna min blogg

2009-06-06 @ 12:57:10
URL: http://znoopie.blogg.se/
Postat av: jennie

Hon verkar verkligen snäll Ashi=)

2009-06-06 @ 12:59:22
Postat av: Emelie

Vilka goa och härliga vänner ni verkar ha!! Bra och nära vänner är helt ovärderligt!!

kram på er alla och hoppas ni får en fin dag!

2009-06-06 @ 13:25:50
URL: http://semlansliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Gräset?? haha... Vet inte va d mest liknar. Maskrostäppa :P

2009-06-06 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0