Copy Paste

När man har dålig tid ( då ett barn sover och ett annat ser på film gäller det att passa på eftersom E ligger sjuk) och duschat på en minut är det HÄRLIGT att kunna plocka fram en outfit snabbt och enkelt. Jag kikade in hos AnnaStina och Johanna imorse och då jag sen öppnade garderoben blev det lite "copy paste" = dagens outfit! TACK vännen för att du inspirerar, jag blir GLAD av dig! Mycket har skett i hem och garderob thanks to you!


Därför skickar jag denna awarden som jag fått av Emma och kompani till DIG!
Du uppdaterar, skriver och är otroligt ambitiös med bloggen trots att du och Johanna ofta är homealone.
I´m impressed! Det trodde man inte då du och jag startade bloggkonverastionen och du frågade mig: Hur får du tiiiid?


Idag har jag tunika och tights Bik Bok och kofta H&M.

Nu ska vi igen på härligt besök till Ashi och kompani, herregud kan inte ni köpa radhuset bredvid oss?

Ps. Min rosa tröja iifrån igår kommer ifrån ZARA. Under den BOOBs amningslinne.

Kommentarer
Postat av: Teresa [ 21 år och singelmamma till två ]

Anna-Stinas blogg tycker jag mycket bra om också! :-)

2009-06-07 @ 11:12:51
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: AnnaStina / Gizmolinas

Min kära vän !



Jag sitter här med tårar i ögonen för nu blev jag såååå rörd av allt FINT du skriver. Tusen MILJONER tack vännen! :) YOU MADE MY DAY!!! Är så glad över att du skriver att jag inspirerar, det värmer att höra. Och nej, jag kunde ALDRIG drömma om att jag skulle blogga så här mycke då du berättade om din blogg första gången. Då kunde jag verkligen inte förstå hur du hade tiden? för då jobbade jag 24-hours med min butik och var ALDRIG på internet.. Tänk så livet kan förändras ! Tack vare dig finns Gizmolinas idag ! Puss ! :)

2009-06-07 @ 12:13:11
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Sofia

vilken söt tunika!

2009-06-07 @ 19:06:48
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Josefine

TACK!



Ja jag vet, men skaffar man en blogg blir man fast och omprioriterar för det är ju så kul! Tvn blir ganska bortprioriterad här =) KRAM!

2009-06-08 @ 09:00:02
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0